reklama

Sprawy techniczne

Temat na forum 'Dzieci urodzone w styczniu 2011' rozpoczęty przez Dominika81, 19 Sierpień 2010.

  1. Dominika81

    Dominika81 Moderator

    Postanowiłam założyć nowy wątek, na którym będziemy próbowały ustalić pewne szczegóły jeżeli chodzi o "zarządzanie" naszym forum :-)

    Ewcia jest naszym moderatorem, więc ma możliwość usuwania wątków, łączenia, przenoszenia itp...

    Pewnie zauważyłyście, że jest kilka wątków, które są już albo niepotrzebne, albo bardzo rzadko odwiedzane. Pewnie z czasem, po naszych porodach będzie więcej potrzeb co do zmian.

    Na początek proponuję:

    1. połączyć wątek zdjęciowy - nasze brzuszki oraz zdjęcia USG naszych maluszków, myslę, że może to być spokojnie 1 wątek :-)

    2. proponuję też usunąć wątki:
    - dziwne sny
    - przytulanki
    - hura.. moje 2 kreseczki
    - problemy z cerą
    - wakacje w ciąży

    co sądzicie??
     
    Ostatnia edycja: 19 Sierpień 2010
  2. julka05091985

    julka05091985 marzenia się spełniają

    Według mnie im więcej wątków tym lepiej bo jest to bardziej uporządkowane i każda może poczytać ten wątek, który chce.
     
  3. reklama
  4. batonik24

    batonik24 Mamusia Klusiaczka

    :-(byle nie huraaaaaaa moje dwie kreseczki to ważny wątek :tak:
     
  5. Karolcia1125

    Karolcia1125 Fanka BB :)

    Ja napisze swoje zdanie po głębszym zastanowieniu;)

    Więc jak uważam, że jak sa te wątki zdjęciowe (czyli brzuchale i usg) osobno to mi sie bardziej podoba i jest fajnie wszystko przejrzyste. I myśle, że potrzeby tego łączyć zwyczajnie niema;)

    dziwne sny...myśle, ze jest bo jest ale zbyt szczególnie oblegany to tez on nie jest...i TEN BYM USUNĘŁA

    przytulanki...to jak wiekszość uważa bo jak dla mnie zbyt intymny temat w złym miejscu...pojecia nie mam czy wogole bedziecie chciały pisać na tym wątku gdzie sobie każdy może poczytać...JA JESTEM ZA USUNIĘCIEM...tylko gdy bedziecie również czuły taka potrzebe.

    wakacje w ciąży...tak teraz myśle, ze usuńmy.

    problemy z cerą to można akurat do innego wątku wkleić bo np. też piszemy o celluicie (ekstra tematu niema) itp...na zadbanych stycznióweczkach i tak mysle, ze i ten sie powinien znaleźć!!!!

    hura.. moje 2 kreseczki to tego bym nie usuwała-nigdy!!!!! Jak dla mnie bardzo ważny i sentymentalny wątek...no i od tego cała Nasza ,,przygoda,, z bycia mamcią sie zaczęła;) No jak mnie rozumiecie co mam na myśli:) To tak jakby usunąć wątek z usg jak nasze maluszki sie urodzą...jestem na NIEEEEEEEEE:)


    Ale co bym bardzo chciała zmienić i no zwyczajnie mi się nie podoba to tak- LISTA MAM STYCZNIOWYCH...dużo braków jest i błędy również...trzeba dopisać dużo dziewczyn, popoprawiać to co zostało źle napisane, zrobić bardziej przejrzyście, określić płeć dziecka i imie (jak znaMY i maMY już ,,pewne,, imie), wogóle ja bym napisała do moderatorki by temacki ten usuneła i zrobić jeszcze raz...prześledzić Nasz styczniowy wątek i potem wszystko jeszcze dokładniej pouzupełniać:) aaa i komentarze myśle iż pod takim wątkiem nie przeszkadzają;), a pomagają bo sie można dopisać, a wtedy jedna z Nas co tą liste fajnie pilnuje to tylko sobie dopisuje (a tak jak chcemy sobie ją sprawdzić to to co chcemy widzimy zaraz na poczatku). Również nie widze w tym problemu...ale pewnie dlatego tak jest bo zauważyłam, że na innych działach z mamami jest dokładnie tak samo...a u Nas przeciez może być inaczej:)!!!!!! ALE TO MOJE ZDANIE:)!!!!!! No ale trzeba cos z tym zrobić!!!!
     
    Ostatnia edycja: 20 Sierpień 2010
  6. Dominika81

    Dominika81 Moderator

    ok, poczekamy co powie większość :-) :-)
    ja osobiście nie przerabiam aż tyle wątków, dlatego przeważnie większość piszę na ogólnym, na pozostałe bardzo rzadko zaglądam, ale po to ten wątek, żeby można było dojść do jakiegoś komprommisu
     
  7. Karolcia1125

    Karolcia1125 Fanka BB :)

    ooo Dominiczko jak zaczęłam pisać to Twojego ostatniego posta nie widziałam;) No ja zagladam znów z tym, że nie na wszystkich pisze tak często bo przy Naszym pisaniu to całe dnie trzeba siedziec by fajnie nadążyć;) Ale ja 2 bym usunęła i jeden wkleiła jak mozna wczytać. Mam nadzieje, ze duuużo dziewczyn sie wyppowie co sądzą:)
     
  8. Kashyaa

    Kashyaa Fanka BB :)

    Co do tej listy mam, to myślę, że najlepiej będzie, jak wszystkie mamy będą wypisane w jednej wiadomości. Nowe będą dodawane przez jej edytowanie, a nie przez odpowiadanie na ten temat. I wtedy spokojnie możnaby komentować, bo listy nowych mam nie mieszałyby się z komentarzami, tylko wszystko byłoby w pierwszej wiadomości, na samym początku tematu.
     
  9. Dominika81

    Dominika81 Moderator

    Kashya - tylko jest ograniczenie w ilości znaków w jednym poście, dlatego pewnie Mola musiała podzielić na 3 posty, bo w jednym się nie mieściło :-)
     
  10. reklama
  11. Karolcia1125

    Karolcia1125 Fanka BB :)

    To można to zobaczyc na podgladzie przecież i zmienić na dużo fajniej i by było wszystko tak samo przejrzyste...jak np. zaraz w pierwszym poście:) Dla chcącego nic trudnego:) Ale tutaj jest dużo innych problemów...no juz nie chce się powtarzać.

    ooo z tym osobnym temacikiem to dobry pomysł również, a potem liste tylko regularnie edytować i zmieniać-gdy tylko płeć poznamy albo imie zmienimy, bądź gdy nowa mamcia do Nas dołączy:) Tak by nikt smutny nie był, ze jeszcze nie został wpisany;) Bo to ważna lista Nasz jest:)
     
  12. zielona2909

    zielona2909 06.2009/01.2011

    ja jestem za Dominiką81, tylko hurra moje 2 kreski bym zostawiła
     

Poleć forum