reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Stycznosc ze srodkami chemicznymi w ciązy!!!

madzia81

Aktywna w BB
Dołączył(a)
25 Kwiecień 2007
Postów
86
Witam,załozyłam nowy watek,bo nie moge nic znalezc na ten temat,a mam ogromny dylemat,który nie daje mi spokoju.Jestem z zawodu technikiem dentystycznym i jest to sam poczatek ciazy wiec w pracy nic na razie nie mówie,za 2tygodnie kolejne usg i jak zobacze serduszko to bede wiedziała juz na 100%ze moge sie cieszyc;-).Moze któras z Was pracuje w tym samym zawodzie lub ma wiedze na ten temat,mianowicie mam kontakt z róznymi płynami,robiąc naprawy jestem zmuszona do kontaktu z róznymi srodkami,czasami dotykam palcami,jestem przyzwyczajona do przykrego zapachu,juz go nawet nie zauwazam,ale zastanawiam sie czy ma to jakis negatywny wpływ na rozwój dzieciatka,w koncu przez skóre duzo przenika do organizmu,nie wiem czy mam popadac w paranoje i panikowac?
 
reklama
Najrozsądniej będzie, jak porozmawiasz na ten temat ze swoim ginekologiem. Pozdrawiam!