reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Szpital a ubranka i akcesoria

nowamloda12

Fanka BB :)
Dołączył(a)
21 Listopad 2018
Postów
211
Cześć kochane :)
Możecie doradzić, ile rzeczy w jakim rozmaierze i co tak naprawdę potrzebuje wziąć ze sobą do szpitala dla noworodka? To będzie listopad. Kompletnie nie wiem ile i czego mam kupić i co tak naprawdę potrzeba z ubranek (jaki rozmiar). Jestem w tym zielona. Dziękuje z góry za pomoc :):)
 
reklama
Rozwiązanie
Powiem tak.
Przede wszystkim sprawdź stronę szpitala, zapytaj znajomych lub podejdź na oddział do położnych by dopytać.
Z doświadczenia powiem że tak na prawdę nie dużo potrzeba. Nawet jeśli lista szpitala obszerna.
Co do ubranek - zależnie ile bedziesz tam leżeć to minimum ze 3 zestawy ubranek (u mnie sprawdziło się body + pajac). Może czapeczka na tuż po porodzie.
Rozmiar zazwyczaj 56, choć często maluszki są małe i 50 się przydaje. Rzadziej potrzeba od razu 62. Mój syn ur 60cm i mimo to pierwsze tyg nosił 56 ;)
Do tego pampersy, chusteczki, ew krem do pupy, kilka pieluch tetrowych, kocyk/rożek.
Inne rzeczy to już bardziej gadżety.