reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

reklama

toksoplazmoza

anecia_o

Zaciekawiona BB
Dołączył(a)
2 Kwiecień 2019
Postów
60
Rozwiązania
0
Witam, czy jest na forum jakaś mama, która zmagała bądź zmaga się z toksoplazmozą w ciąży? Pozdrawiam wszystkie Mamy i mam nadzieję że ktoś się odezwie:-)
 
reklama

anieok

Fanka BB :)
Dołączył(a)
3 Październik 2014
Postów
2 105
Rozwiązania
1
Witam, czy jest na forum jakaś mama, która zmagała bądź zmaga się z toksoplazmozą w ciąży? Pozdrawiam wszystkie Mamy i mam nadzieję że ktoś się odezwie:-)
W drugiej ciąży wyszły mi wysokie poziomy igg i igm tokso i dostawałam rovamycyne przez kilka tygodni, aż do wyniku awidnosci która jednak wskazała stara infekcje, ktora aktywowala sie pod wpływem ciąży. W kolenej ciąży wyniki również były wysokie ale już nic mi nie kazali robić. Bo niebezpieczna jest pierwotna infekcja.
 

Sandi2018

Fanka BB :)
Dołączył(a)
23 Styczeń 2019
Postów
191
Rozwiązania
0
Również miałam tokso w ciąży i też brałam rovamicyne ale wszystko jest dobrze :)
 
Dołączył(a)
14 Lipiec 2014
Postów
10
Rozwiązania
0
Ja również miałam podejrzenie czynnej toksoplazmozy na poczatku ciąży, co prawda Igg mialam dodatnie, Igm ujemne, ale moja awidnosc była niska(bardziej taka pod szara strefę). Moj ginekolog był za tym żebym brała antybiotyk do końca ciąży, ale ja skonsultowalam moje wyniki z dwoma różnymi lekarzami od chorób zakaźnych, którzy zgodnie stwierdzili ze nie musze zażywać antybiotyku wiec im zaufalam, powtarzałam badania kilka razy i za każdym kolejnym igg spadało, Igm ujemne na takim samym poziomie, awidnosc raz się trochę podnosila, raz trochę obniżyła. Teraz jestem w 19 tygodniu, jak narazie dzidziuś wyglada na zdrowego, ale nie powiem ze sie nie martwię, ponieważ moja awidnosc cały czas jest w tej szarej strefie.
 

anecia_o

Zaciekawiona BB
Dołączył(a)
2 Kwiecień 2019
Postów
60
Rozwiązania
0
Hej dziewczyny, dzięki że napisalyscie. Ja od 11 tyg zażywam rovamycyne (niestety już do końca ciąży). Lekarz nie jest w stanie powiedzieć czy zaraziłam się przed czy na początku ciąży a może i później.moja awidność od początku jest w szarej strefie, bliżej górnej granicy, więc pocieszam się chociaż tym, że nie jest niska. Jestem w 17 tyg ciazy, przed drugim badaniem prenatalnym i bardzo się go boję.....
 
Dołączył(a)
14 Lipiec 2014
Postów
10
Rozwiązania
0
Hej dziewczyny, dzięki że napisalyscie. Ja od 11 tyg zażywam rovamycyne (niestety już do końca ciąży). Lekarz nie jest w stanie powiedzieć czy zaraziłam się przed czy na początku ciąży a może i później.moja awidność od początku jest w szarej strefie, bliżej górnej granicy, więc pocieszam się chociaż tym, że nie jest niska. Jestem w 17 tyg ciazy, przed drugim badaniem prenatalnym i bardzo się go boję.....
A jakie miałaś Igg i Igm ? Igm miałaś dodatnie czy ujemne ? Pytam z ciekawości bo ja nie biorę antybiotyku i powiem szczerze ze sie martwię cały czas ze moze powinnam brac, awidnosc tez mam cały czas w szarej strefie
 

anecia_o

Zaciekawiona BB
Dołączył(a)
2 Kwiecień 2019
Postów
60
Rozwiązania
0
Igm mam dodatnie 1,1 index a igg ok 600 iu/ml awidność najpierw 78,2% po miesiącu 79,8%. Od 80 %-wysoka
 

Carenik

Fanka BB :)
Dołączył(a)
9 Grudzień 2018
Postów
1 693
Rozwiązania
1
Ja wlasnie 8go jade na potwierdzenie... igg i igm reaktywne, awidnosc graniczna ;/...
 
reklama
Autor Podobne tematy Forum Odpowiedzi Data
L Ciąża, poród, połóg 34
T Potrzebuję porady 10
ewelina_1989 Potrzebuję porady 7
S Ciąża, poród, połóg 27
Sandra996 Styczniowe mamy 2019 16
Do góry