reklama
Forum BabyBoom.pl

Dzień dobry

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Kochani, umiera młoda mama. To koleżanka jednej z naszych moderatorek @89katia. Być może uda sie ocalić jej życie, ale (jak zawsze) potrzba na to pieniędzy. I to nie za miesiąc, nie za dwa, tylko teraz. Dorzuć się do zbiórki. Każda wpłata, nawet ta symboliczna daje jej większą nadzieję, że wróci do swoich maluszków. Dziękuję. aniaslu Poznaj Anię i jej dzieci. I podejmij decyzję.

reklama

wyciek z piersi....

pati80

MAMA SIERPIEN'06 MISI
Dołączył(a)
6 Grudzień 2005
Postów
805
Rozwiązania
0
Hej mialyscie takie cos ;Djak nadusze brodawke to cos jakby siara sie pojawia ponoc normalne????????????????
 
reklama

silunia

mama Zuzu
Dołączył(a)
13 Wrzesień 2005
Postów
2 851
Miasto
Ambilly
Rozwiązania
0
Mnie tez ostatnio cos cieknie ::) i podobno to jest jak najbardziej ok .....mimo to jest to dziwne uczucie obserwowac takie zjawisko ;D
 

aga31

Sierpniowa mama'06 Fan(ka)
Dołączył(a)
2 Listopad 2005
Postów
2 350
Rozwiązania
0
mi nic nie cieknie.w pierwszej ciązy lecieła mi siara od 7 mc.
 

Jotemka

Fanka BB :)
Dołączył(a)
31 Październik 2005
Postów
5 321
Rozwiązania
0
Jak najbardziej normalne.U jednych kobiet pojawia sie czesniej u innch pozniej a u innych az do porodu moze sie nie pojawic. Jednak nie naciskajcie zbyt czesto i duzo, bo pobudzanie brodawek ze spowodowac wydzielanie oksytocyny a chyba tego nie chcecie? Pobudzanie brodawek jest dobre od 38tc ale na zasadzie masazu - ladnie moze przyspieszyc porod.
 

silunia

mama Zuzu
Dołączył(a)
13 Wrzesień 2005
Postów
2 851
Miasto
Ambilly
Rozwiązania
0
;D cieknie , no dobrze moze to za duzo powiedziane , ale czasami mam wilgotne brodawki lub takie malenkie kropeleczki przezroczystego plynu .....moj G. pyta kiedy bede miala mleko ;D
 

K@si@

Sierpniowa mama'06 Fan(ka)
Dołączył(a)
14 Listopad 2005
Postów
896
Rozwiązania
0
Mi też jeszcze nic nie wylatuje, mam nadzieję, że to źle nie wróży, bo chcę karmić piersią, a to podobno trudne zadanie, ale na ten temat jeszcze się napiszemy. ;)
 

karoo-kp

Mama Jagodzianki
Dołączył(a)
6 Styczeń 2006
Postów
5 339
Rozwiązania
0
Mi tez jeszcze nic nie leci.

A wczoraj pytalam mojego ginekologa, czy bede mogla karmic piersia (przez te moje tabletki na nadcisnienie), i powiedzial, ze bede mogla :D
 

dominique.p

Fanka BB :)
Dołączył(a)
27 Grudzień 2005
Postów
1 746
Rozwiązania
0
Ja też do przedwczoraj myślałam, że nic mi jeszcze nie leci. Ale mój "kochany" P. odkrył, że jednak jest inaczej. Napadł mnie w łazience po kąpieli, nieodzianą jeszcze i po wzrokowych oględzinach, ze szczególnym uwzględnieniem klatki piersiowej, zapytał: "Leci ci już coś?". Ja mu na to, że nie. A on, z delikatnością walca drogowego, chwycił i ścisnął mą pierś, aż mi oczy wybałuszyło z bólu i zaskoczenia, i ze swoim złośliwym uśmieszkiem orzekł: "O patrz, leci... Hehehe"..... :p (Po tym incydencie stwierdziłam, ze mój luby minął się z powołaniem; powinien zostać rolnikiem - hodowcą dojnych krów; z taki "uchwytem" zaoszczędziłby na dojarce :laugh:)

No więc cuś tam mi wylatuje, taki wodnisty lekko żółtawy płyn. Siara czyli...

Joaś, dzięki za infromację, że zbyt częste pobudzanie piersi powoduje wydzielanie oksytocyny. P. się zmartwił co prawda, ale moce cycole odetchnęły z ulgą;)

Pozdrawiam(y) serdecznie!
 

silunia

mama Zuzu
Dołączył(a)
13 Wrzesień 2005
Postów
2 851
Miasto
Ambilly
Rozwiązania
0
mam pytanko czy ssanie piersi podczas kochania przez lubego ma takie same skutki bo moj to jak sie dossie to trudno go oderwac ;D
 
reklama

dominique.p

Fanka BB :)
Dołączył(a)
27 Grudzień 2005
Postów
1 746
Rozwiązania
0
Ja, tzn. my (ja i P.) postanowiliśmy, ku rozpaczy P., na razie ograniczyć ssanie sexiarskie, właśnie dlatego, że chyba też może mieć niezbyt korzystne następstwa. Ale jak znam życie, to on i tak nie wytrzyma i jak ja się "zagapię to od razu się przyssie... Ciężki mój los, ech... ;)
 

Polecamy

null

Nowe wątki

reklama

Nowe pytania

Do góry