reklama

zapytanie o urlop

Temat na forum 'Porady prawnika' rozpoczęty przez madzia.b, 22 Wrzesień 2010.

1. madzia.b

madzia.b

Najlepsze odpowiedzi:
    0
    Witam!
    Jestem nauczycielką. Pracuję na 0,55 etatu. Mam zapytanie dotyczące urlopu wypoczynkowego po urlopie macierzyńskim.Na L4 przebywałam od 04.01.2010 aż do porodu. Ferie przypadły na 18.01. - 31.01.2010. Dziecko urodziłam 20 czerwca. Urlop macierzyński mam do 06 listopada, dodatkowy od 07.11 do 20.11.Po tym czasie chcę wykorzystać urlop wypoczynkowy. Czy jego początek liczyć od 21.11 - niedziela czy od 22.11? Wyliczyłam, że trwałby on do 04.02.2011 roku (56 dni). Czy dobrze to policzyłam?Czy dni ferii zimowych 2011 wliczać do urlopu? Czy liczyć jako urlop dni wolne w czasie przerwy świątecznej?
    Proszę o pomoc.
    Magda

2. E. Słotwińska-Rosłanowska

E. Słotwińska-Rosłanowska Ekspert BB. Prawniczka

Najlepsze odpowiedzi:
    0
    1. We wniosku o urlop prosze zaznaczyć, że urlop ma być bezpośrednio po macierzyńskim. Co do samej zasady liczenia "zużytych dni" liczy Pani tylko robocze (nie liczy Pani sobót, niedziel i świąt państwowych)
    2. Co do ferii, nie są to dni ustawowo wolne, więc Pani dni te to dni przebywania na urlopie.

3. reklama
  4. madzia.b

madzia.b

Najlepsze odpowiedzi:
    0
    Dziękuję za odpowiedź.
    Mam jeszcze zapytanie czy dwa dni opieki nad dzieckiem za 2010 rok mogę wykorzystać zaraz po urlopie macierzyńskim?

5. E. Słotwińska-Rosłanowska

Najlepsze odpowiedzi:
    0
    Tak, ale jeśli po tych dwóch dniach będzie chciała Pani wykorzystać wypoczynkowy to pracodawca moze sę nie zgodzić. pracodawca musi udzielić urlopu bezpośrednio po macierzyńskim, a w takim przypadku warunek ten nie byłby spełniony.

6. madzia.b

madzia.b

Najlepsze odpowiedzi:
    0
    Dziękuję.
    Pozdrawiam

7. madzia.b

madzia.b

Najlepsze odpowiedzi:
    0