reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Jaką kupić pralkę do prania ubranek dziecka/niemowlaka?

Marys$s*

Fanka BB :)
Dołączył(a)
10 Kwiecień 2019
Postów
2 450
Hej jestem początkująca mamuśka czekająca na bobasa dla którego chciała bym dać wszystko co najlepsze. Zaczynam nowy temat bo już glupieje... Na internetach ile ludzi tle opinii i pełno reklam i opinii pisanych tylko dla reklamy a tu może uda mi się dostać prawdziwą opinie... Napewno macie doświadczenia w tych sprawach i znacie problem brudnych ubranek dziecięcych... Proszę podpowiedzcie mi jaka pralkę wybrać jakiej firmy? Zależy mi by dopierala brudne ubranka dzidzi, skarpety z piachu, i ubranka z marchewki itp. Zależy mi by dobrze wyplukiwala detergenty i była w rozsądnej cenie i nie bardzo awaryjna. Doradzcie?
 
reklama
Rozwiązanie
Nikt Ci nie pomógł na czas :) ja mam pralkę MPM model 4511 za 800 zł więc tez Ci jakoś bardzo nie pomogę, ale na pewno polecam, dobrze pierze i niewiele kosztuje
Pralka nie zrobi niestety za Ciebie całej tej roboty bo plamy np. po kupce i tak trzeba zapierać moim zdaniem. Ja kupiłam pralkę na początku lipca LG z systemem Steam czyli dodatkowo para działa ubrania. Jest specjalny program do prania ubranek dziecięcych i program antyalergiczny właśnie z parą.
 
Na rynku każdy znajdzie coś dla siebie.
Ja mam Bosh Classixx for Kids - mam ją od 5 lat, obskakuje kilkoro dzieci wiele razy w tygodniu. Moim zdaniem jest super, nic sie z nią nie dzieje.