reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Wrześniowe mamy 2020

reklama
Współczuje dziewczyny tych mdłości. Ja tak miałam w pierwszej ciąży, więcej schudłam niż przytyłam. Jak teraz fizycznie jest ok to nerwus taki jestem że strach. Wszystko mnie drażni i zaraz łzy w oczach.
Na dokładkę moja pani doktor na Nfz poszła na zwolnienie , na jakieś 2-3 miesiące i jestem na etapie szukania lekarza. .
 
U mnie po wczorajszym śluzie z kropelka krwi😒 dzisiaj cisza żadnego plamienia. I właśnie wizytę mam dopiero 2.03 i teraz nie wiem czy iść wcześniej i mu powiedzieć o tym czy czekac do terminu wizyty jak się to już nie powtórzy. Doradzicie coś bo nie wiem co zrobić.🙉. a tak poza tym zaczynam ja 11 tydzień
 
Nadrabiam Was, jeszcze czytam...

Ale mam pytanie w międzyczasie - czy przytyłyście czy schudłyście od początku ciąży?
Ja na samym początku jeszcze przed testem i tak do ok 7 tygodnia miałam apetyt, a po ostatnim tygodniu z mdlosciami i brakiem apetytu widzę, że waga ok -1,5 kg :/ Martwić się? Nie chcę zaszkodzić...
Jeśli waga zleci do - 2kg to lekarz da ci coś na mdłości i zazwyczaj zaleci odpoczynek (mdłości nasilają się od stresu i wysiłku fiz.) zbada ci mocz i sprawdzi czy nie ma w nim ketonów. Jeśli nie to wszystko w normie. Tak było u mnie przynajmniej. Na lekkich mdłości ach zleciałam ok 1.8kg ale badania nie wykazały nic nieprawidłowego. Dobrze po prostu sprawdzić jak waga będzie dalej szła w dół.