reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Staraczki - I połowa 2020 roku

Dziewczyny miała któraś taki przypadek. W 20dc byłan na wizycie. Myślałam, że jestem po owu ale lekarz stwierdził, że jest pęcherzyk prawie 19 i owu będzie za 2-3 dni. Dzisiaj mam 30dc i pojawiło się lekkie brązowe plamienie przy podcieraniu, dodatkowo ból z lewej strony brzucha. Czy to możliwe że lekarz się pomylił bądź okres nastąpi po 8-9 dniach od domniemanej przez lekarza owulacji?

Edit: lekko się rozkręca bo pojawił się ślad krwi.
 
Ostatnia edycja:
reklama
Dziewczyny jestem rozjebana na łopatki :) mona kuzynka ma w grudniu rodzic dziś dowiedziałam się o ciąży od jej mamy a ja, że późno się chwali a ta, że nie chcieli żeby mi było przykro [emoji2356] dodam tylko, że oni nie wiedzą, że się staram
Rozwalają mnie takie sytuacje. U mnie niestety ludzie wiedzą, że się staramy. Często spotykam się z przykrymi dla mnie tekstami typu "nie chciałam Cię dołować", "a Tobie nie jest przykro że Twoje koleżanka zaszła w ciążę", "nie jesteś zazdrosna? “," nie byłam pewna czy Ci to mówić no bo wiesz.. "
Nawet wczoraj rozmawiałam o tym z moim że naprawdę radzę sobie z faktem ze nam nie wychodzi, nie jestem zdesperowana, nie chodzę przygnębiona. Ale ludzie w około chyba myślą,ze.jest inaczej albo zwyczajnie nie wierzą że mam się dobrze. Czuję się czasami jak trendowata 🙄