reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Nieprawidłowy przyrost CRL

Nie znam się aż tak ale wydaje mi się trochę duży ten pierwszy pomiar. Ja w 6+2 miałam 0,28cm, później w 7+1 już 1,09cm.
Ten pierwszy pomiar był spory bo miałam też wcześniej owulację więc może ciąża była starsza.. Ale wolę myśleć że było po prostu źle zmierzone 🙏

u mnie pierwsze badanie 6+1 crl 2,5 mm, kolejne 7+0 crl 8,3 mm… to moje maleństwo 😉ale w poprzedniej ciąży w tym czasie były podobne przyrosty , wszystko jest w normie
No u Ciebie w normie - 6 dni różnicy między badaniami i 6mm zarodek urósł. Przynajmniej się nie musisz stresować 🙈

Bardzo ładny ma wymiar, około 50 centyla dla tego wieku :) Ten pierwszy wymiar jest chyba zły ;)
Kurcze, oby tak było że ten pierwszy pomiar był źle zmierzony 😓
 
reklama
@Stelle , nawet jeśli pierwszy (w co mega wątpię) byłby trafiony to nic nie szkodzi :) Mój maluch w 6+0 miał 4 mm, w 8+0 13 mm. Potem w 9+0 i w 10+3 już miał idealny rozmiar na swój wiek. Na ostatnim USG genetycznym w 12+2 miał rozmiar na 12+6 ;) Też mnie wtedy Dziewczyny na forum pocieszały bo myślałam, że musi rosnąć 1 mm dziennie :) Ginekolog mówił, że wszystko w normie i że na tym etapie błąd pomiarowy to 4 dni aż, że jakby zarodek był młodszy o tydzień albo dwa to byłby powód do zmartwień. Twój ma dobry wymiar na swój wiek :)