reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Marcowe mamy 2024

Ja wczoraj i dziś odziwo się dobrze czuje tylko minimalne mdłości ledwo odczuwalne do tego wczoraj mnie brzuch pobolewał gdzie wcześniej wogole i już zaczynam świrować a wizyta dopiero w wtorek
 
reklama
A nie masz może opcji przemeblowania sypialni, żeby odsunąć się troszkę od tej ściany? Nie znam się, ale też może takie panele tapicerowane w zagłówku łóżka może minimalnie przyciszyłyby te odgłosy tv?
Niestety nie mam żadnej możliwości. Sypialnia tak zrobiona, że łóżko może stać tylko tam gdzie stoi. Panele odpadają, bo za blisko mam dekoracyjny grzejnik (spory remont wchodziłby w grę) a poza tym wyciszenie ściany panelami akustycznymi nie da za wiele, bo TV słychać w połowie mojego mieszkania 😅 (niesie się sufitem i podłoga). Moja sąsiadka twierdzi, że zrobiła takie panele po swojej stronie (po moich pierwszych prośbach), ale to totalnie nic nie dało.. Najpewniej źle zrobiona dylatacja ściany, bo w całym bloku tak się hałas niesie pomiędzy mieszkaniami 🤷🏼‍♀️