reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

powrót do pracy

Witajcie,
Ja również jestem nauczycielką i zamierzam powrócić na łono grona pedagogicznego już 14 września... mała ma zostać babcią, czyli z moją teściowa... Problem polega na tym, że ostatnio rzadko się widywaliśmy, bo teściówka była u rodziny... w niedzielę przyjechała i mała jak ją zobaczyła to w płacz:-( Myślę, że muszę powoli ją przyzwyczajać do obecności babci, tylko nie wiem czy lepiej przywozić babcię do nas, czy zawieźć córeczkę do babci... wygodniejsze dla mnie byłoby to drugie rozwiązanie... Ile może potrwać takie przyzwyczajanie dziecka... macie może jakieś porady?
No i chyba muszę wziąć się za produkcję mleka dla małej (do odciągania i zamrażania), bo cały czas na piersi, ale na szczęście z butelki raz już piła...
I chyba skorzystam z porady Kasi w sprawie deserków... przynajmniej spróbuję:tak::-)
 
reklama
U mnie się akurat dość szybko przyzwyczajał, parę dni do obcych, a do rodziny to w sumie godzina i przyzwyczajony. Ogólnie u ciebie będzie lepiej reagować na obcych, u kogoś gorzej. Ale jak ci wygodniej wozić to bym woziła. Kilka razy zawieziesz i się przyzwyczai spokojnie :tak: Też im dziecko starsze tym dłużej pamięta osoby - więc w pewnym momencie mimo że kogoś miesiąc nie widzi, to pamięta i się nie boi. :happy:
 
Witaj