reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

pytanie o dodatkowy urlop macierzyńskie przy KN

fmn

Dołączył(a)
6 Czerwiec 2011
Postów
4
Witam,

Jestem nauczycielką, więc podlegam Karcie Nauczyciela. 31 grudnia urodziłam dziecko, więc od 1 stycznia przebywam na urlopie macierzyńskim. Czy to prawda, że dodatkowy urlop macierzyński nie należy mi się, ponieważ urlop macierzyński mam przedłużony o 2 tygodnie ferii zimowych, a wypoczynkowy wykorzystam w czasie wakacji? Bardzo proszę o pomoc.
 
reklama
Witam,

Jestem nauczycielką, więc podlegam Karcie Nauczyciela. 31 grudnia urodziłam dziecko, więc od 1 stycznia przebywam na urlopie macierzyńskim. Czy to prawda, że dodatkowy urlop macierzyński nie należy mi się, ponieważ urlop macierzyński mam przedłużony o 2 tygodnie ferii zimowych,a wypoczynkowy wykorzystam w czasie wakacji?
Nieprawda. Nauczyciel, jak każdy inny pracownik może wykorzystać dodatkowy urlop macierzyński.
 
Hmm,

Podczas kontroli inspekcji pracy w mojej szkole powiedziano, że mi się te dodatkowe dwa tygodnie nie należą. Bardzo proszę o ponowne dokładne rozpatrzenie mojej sytuacji: