reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

34tc mało wód płodowych

Dołączył(a)
22 Styczeń 2020
Postów
10
Cześć.
Jestem w 34+1tc , lekarz wczoraj stwierdził mało wód płodowych (AFI 4). Skierował mnie do szpitala na obserwacje. Ogólnie z dzieckiem jest wszyskto ok, waży 2750, przepływy ok. Wody się nie sączą. Dostaje sterydy na rozwój płuc i kroplówki. Czy ktoś był w podobnej sytuacji i udało się to ustabilizować i jeszcze dotrzymać ? Jak długo byłyście w szpitalu ? Mi lekarz prowadzący powiedział ze jak będzie ok to 2-3 dni i mnie wypuszcza... ale cały czas się zastanawiam czy to się poprawi ? Dwa tygodnie temu AFI było 7, wtedy już kazał więcej pic i przyjsc do kontroli na której okazało się ze jeszcze spadło :(
 
reklama
Cześć.
Jestem w 34+1tc , lekarz wczoraj stwierdził mało wód płodowych (AFI 4). Skierował mnie do szpitala na obserwacje. Ogólnie z dzieckiem jest wszyskto ok, waży 2750, przepływy ok. Wody się nie sączą. Dostaje sterydy na rozwój płuc i kroplówki. Czy ktoś był w podobnej sytuacji i udało się to ustabilizować i jeszcze dotrzymać ? Jak długo byłyście w szpitalu ? Mi lekarz prowadzący powiedział ze jak będzie ok to 2-3 dni i mnie wypuszcza... ale cały czas się zastanawiam czy to się poprawi ? Dwa tygodnie temu AFI było 7, wtedy już kazał więcej pic i przyjsc do kontroli na której okazało się ze jeszcze spadło :(