reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Anemia i wszystko na ten temat.

Gorzata2009

Zaciekawiona BB
Dołączył(a)
3 Kwiecień 2010
Postów
64
Miasto
Lublin
Witam
Dziewczyny co wiecie na temat anemi ,moja córcia ma niską hemoglobinę i pani lekarka powiedziała że to początki anemii,czy któras z was miała do czynienia ? podzielcie się informacjami na ten temat bo ja jestem kompletnnie zielona,będę wdzięczna za każdą porade:)
 
reklama
u nas jak zdiagnozowali u malutkiej anemie od razu zaczelysmy podawac zelazo, hemofer bodajze, wit B6 i kwas foliowy. Do tego raz w tyg gotowana watrobka bo ma duzo zelaza:) i jesli dobrze pamietam to brokuly tez maja go duzo.
W jakim wieku jest malutka? Lekarz zalecil cos na te poczatki anemii?
 
hej
mała ma 7 miesięcy i na poczatek dał jej lekarz wit. b 6 i kwas foliowy ,powiedział że wstrzymamy sie jeszcz z zelazem,to nie wiem mała ma 10,2 tej hemoglobiny