reklama

Bebilon pepti

Dołączył(a)
26 Marzec 2018
Postów
1
Rozwiązania
0
Witam, mój synek ma skończone 6 tygodni. Od wtorku jesteśmy na bebilon pepti ponieważ po zwykłym miał zaparcia i bole brzucha, natomiast po hippie miał biegunkę, następnie pojawiła się wysypka. Syn kupę robi co trzy dni, zarówno ta pierwsza jak i ostatnia były rzadkie, z grudkami. Czy ktos miał podobna sytuację? Mam się czym martwić? Czy już kontaktować się z lekarzem czy odczekać bo może sytuacja się unormuje? Dodam że syn ma także gazy o intensywnym zapachu po tym mleku, jednak jest znacznie spokojniejszy.
 
reklama

kas90

Fanka BB :)
Dołączył(a)
4 Sierpień 2016
Postów
4 057
Miasto
Kraków
Rozwiązania
5
Nam pomogło dopiero mleko Nutramigen, ktore nie zawiera laktozy. Bo pepti mielismy wzdęcia i spienione kupki. Nam pomógł alergolog. lekarz rodzinny moze wystawic skierowanie z napisem pilne, to nie będziesz czekała pół roku w kolejce
 

Magda_lena24

Aktywna w BB
Dołączył(a)
26 Sierpień 2017
Postów
92
Rozwiązania
0
Witam, moja córka ma skończone 7 tygodni i również pije to mleczko bo ma podobno alergię pokarmową. Ale nie jestem pewna czy to mleko jest odpowiednie. Ponieważ robi kupki śmierdzące kwasem i na twarzy nadal jest sucha skóra i wysypka.
 

Podobne tematy


Nowe wątki

reklama

Konkursy i testy

Konkurs

Znajdź chwilę dla siebie – konkurs z Dove na Dzień Kobiet

Zgłoszenia przyjmujemy do 21/03/2019

Test

Przetestuj X-Fly, wózek marki X-lander

Zgłoszenia przyjmujemy do 30/04/2019

Test

Przetestuj zestaw do karmienia marki Yoomi

Zgłoszenia przyjmujemy do 30/04/2019

Nowe pytania

Do góry