reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Brak okresu a ciąża

Dołączył(a)
27 Luty 2022
Postów
4
Witam mam problem z dostawaniem regularnego okresu od samego początku a od roku go już nie dostałam w ogóle. Mam 22 lata. Wszystkie badania mam w normie i chciałam zapytać czy mimo tego dalej mam szanse zajść w ciąże? Albo np. Zwiększy szanse na zajscie w ciąże jakbym brała tabletki i próbowała podczas tych dni które wywołują okres? Nie znam się za bardzo i chciałam po prostu zapytać czy jak wyniki badań mam dobre aczkolwiek okresu nie mam to czy jest szansa zapłodnienia? Z góry dziękuje
 
reklama
Nie bardzo rozumiem pierwsze zdanie, nie masz okresu od roku?

Znajdź dobrego lekarza, bo chyba w ogóle nie wiesz jak działa cykl u kobiet
 
Tak, czekam na wizytę i cały ten proces sie ciągnie miesiącami, niestety tak to wyglada w uk 😕

Edit: wiem ze zadaje głupie pytania ale naprawdę nie jestem pewna i chciałabym się dowiedzieć jak to działa.
 
Tak, czekam na wizytę i cały ten proces sie ciągnie miesiącami, niestety tak to wyglada w uk 😕

Edit: wiem ze zadaje głupie pytania ale naprawdę nie jestem pewna i chciałabym się dowiedzieć jak to działa.