reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Masa kreatywności, czyli Farma Świeżości!

    Wskakuj na Farmę Świeżości i sprawdź propozycje dla dzieci 3-10 l. Jasne, że wskakuję.

    Nie zapomnijcie wziąć udział w konkursie Netto: Zdobądź nagrody!

reklama

Cisnienie w ciazy

Sandra1287

Sandrusia
Dołączył(a)
22 Lipiec 2007
Postów
47
Miasto
ciechanow
czesc wszystkim zalozlam ten watek poniewaz jestem ciekawa czy czy czesto zdarza sie niskie cisnienie u matek bo ja mam niskie i nie wiem czy to normalne :dry:
 
reklama

pumi

Styczniowe mamy'08
Dołączył(a)
12 Czerwiec 2007
Postów
1 849
Miasto
new york
czesc-podobno to norma, ze w ciazy cisnienie jest niskie. ja na ostatniej wizycie 2 lipca mialam 90/60. w piatek czyli 2 dni temu mialam 98/50 a jutro mam kolejna wizyte w szpitalu i zmierza mi znowu-ciekawe jakie bedzie tym razem?
 

agnie

Fanka BB :)
Dołączył(a)
21 Maj 2007
Postów
910
Ja mam non stop ciśnienie w granicach 90/60 :> I do tego puls jak u królika, w okolicach setki przeważnie... :)
 

Paulinek

Styczniowe mamy'08
Dołączył(a)
28 Maj 2007
Postów
1 221
Miasto
Veerle-Laakdal (Belgia)
Hej!! Pamietacie mnie jeszcze o juz ladna chwilke mnie nie bylo. Moje cisnienie jest ok 130/70, ale moja mama miala zawsze takie nizutkie jak wy tu piszecie i wszystko bylo ok!! jezeli zawsze mialyscie niskie cisnienie to chyba nie ma sie czym bardzo przejmowac:tak: Glowy do gory!!
 

agnie

Fanka BB :)
Dołączył(a)
21 Maj 2007
Postów
910
Nie no, ja zawsze miałam książkowe 120/80 :> Tylko w ciąży mi się jakoś tak strasznie zmniejszyło...
 

Sandra1287

Sandrusia
Dołączył(a)
22 Lipiec 2007
Postów
47
Miasto
ciechanow
Dzieki ze sie odezwalyscie wczoraj bylam na wizycie i mialam 145/90 cisnienie skacze mi niezle ale tak jak wy przed ciaza mialam 120/70w granicach normy najwazniejsze ze dzidzius sie dobrze rozwija w sierpniu bede juz wiedziala czy to bedzie chlopiec czy dziewczynka nie moge sie doczekac:happy2:
 
reklama
Podobne tematy
Autor Tytuł Forum Odpowiedzi Data
Ayashi86 Przyspieszone bicie serca i niskie cisnienie w 3 miesiacu ciazy Potrzebuję porady 8
M cisnienie w ciazy Potrzebuję porady 9
S KTG i dziwne odczucia ciągnięcia i rozsadzania. Potrzebuję porady 3
O Cisnienie Potrzebuję porady 1
R Wysokie cisnienie, a nerwica. Potrzebuję porady 16
R Wysokie cisnienie, a nerwica.q Ciąża, poród, połóg 0
P Cisnienie w 9 miesiacu Potrzebuję porady 8
Agatatje CISNIENIE KRWI Dzieci urodzone w czerwcu 2006r. 42
N Plamienia w ciazy po stosunku Potrzebuję porady 6
M Ból pęcherza w ciazy Potrzebuję porady 0
Malia204 Ciąża 5+2, pusty pęcherzyk Ciąża, poród, połóg 7
K Objawy ciąży lekko ustały Potrzebuję porady 2
martynaa9999 Objawy ciąży Ciąża, poród, połóg 6
madziaf21 Dreszcze w ciazy Potrzebuję porady 6
Nalia91 Zwiększone MCV w ciazy Ciąża, poród, połóg 1
A Jakie były wasze pierwsze objawy ciąży? Staramy się 16
Nika_Ika Rak w ciazy Potrzebuję porady 6
W Nie tyje w ciazy Ciąża, poród, połóg 11
N Zaparcia i ból brzucha w ciazy- potrzebuje porady ! Potrzebuję porady 9
M Spadek progesteronu w ciazy Potrzebuję porady 8
Nalia91 Niski puls w ciazy Potrzebuję porady 5
I Szczelina odbytu w ciazy! Pomocy Potrzebuję porady 0
A Zaax - czy ktoś brał w ciazy Potrzebuję porady 11
Aureliaa Krawienie, skrzep 8tc ciazy. Ciąża, poród, połóg 9
S Potrzebuję rady.... Potrzebuję porady 5
W Silne leki uspakajace w ciazy Potrzebuję porady 0
Cytrynka2242 Jestem w 9 tygodniu ciazy. Przyszłe mamy 11
K Miesiaczka po ciazy biochemicznej Ciąża po poronieniu 2
N Czy jestem w ciazy Ciąża, poród, połóg 4
K Podejrzenie ciąży, objawy, negatywny test Potrzebuję porady 28
B (Chyba) wreszcie ciąża Potrzebuję porady 25
M Objawy ciąży przed planowana miesiączka? Ciąża, poród, połóg 8
A 6tydz. I brak pecherzyka...podejrzenie ciazy pozamacicznej Ciąża po poronieniu 27
kasiuula45 Czy moge byc w ciazy? Potrzebuję porady 9
A Czy moge byc w ciazy ?? Ciąża, poród, połóg 9
J Blada kreska na teście po kilku godzinach i skapy okres Staramy się 15
D Słuchanie serca 6 tydzień ciazy Ciąża, poród, połóg 22
R Skracająca się szyjka 12 tydzień ciazy jak częste wizyty Ciąża, poród, połóg 5
M Nystatyna w ciazy - mial ktos? Potrzebuję porady 4
B plamienie w ciazy Potrzebuję porady 12
C W ktorym tygodniu ciazy jestem? 88756,0 BB fizjoterapeutka kobieca radzi mamom 4
C Witaminy w 12 tygodniu ciazy Potrzebuję porady 22
G Migrena w ciazy Ciąża, poród, połóg 4
P Czy morfologia w ciazy odbiega od normy? Potrzebuję porady 4
A Irygacje w ciazy? Przyszłe mamy 4
Dalla11 Wczesna ciąża Ciąża, poród, połóg 9
N 2 tygodnie bez @ i ciazy Staramy się 8
P Czy leukocyty w ciazy moga byc podwyzszone bez przyczyny? Potrzebuję porady 6

Podobne tematy

Do góry