reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

czy ojciec dziecka może odebrać mi córeczkę??

Dołączył(a)
2 Październik 2010
Postów
9
Witam, mam do Pani pytanie. Ojciec mojej 2letniej córeczki chce odebrać mi dziecko. Twierdzi że utrudniam mu kontakty z dzieckiem, że nie mam środków na utrzymanie dziecka, on a raczej jego rodzice są zamożni, ja studiuję, moim rodzicom się nie przelewa. czy dlatego że on jest bogaty a ja biedna może odebrać mi córeczkę? gdy byłam w ciąży chciał żebym usunęła ciążę, nie przyznawał się do ojcostwa, później się opamiętał i wszystko było ok, uznał Małą, dał nazwisko, na początku odwiedzał dość często, jednak związać ze mną się nie chciał. Jego rodzice dają mi pieniądze, utrzymują dziecko, niczego jej nie brakuje. Ale nie potrafimy się dogadać, on się awanturuje, ostatnio szarpał mnie na chodniku w środku miasta, wyrywał mi dziecko, krzyczał że mi ją zabierze. Córeczka krzyczała i płakała a on zamknął ją w samochodzie samą i dalej szarpał mnie. To było straszne, nie mogłam jej przytulić i uspokoić, bo nie pozwolił mi się zbliżyć do niej. Bardzo się bałam że wsiądzie do samochodu i więcej córeczki nie zobaczę. To był jednorazowy incydent ale boję się go, on nie panuje nad nerwami. W minione wakacje specjalnie przeprowadziłam się żeby miał bliżej do dziecka i mógł ją częściej odwiedzać ale w ciągu 3 miesięcy odwiedził ją jakieś 4 razy (wizyty trwały ok 20minut). On twierdzi że jestem złą matką, że nie dbałam o s