reklama

Farbowanie włosów

Temat na forum 'Dzieci urodzone w marcu 2006r.' rozpoczęty przez monika_pk, 6 Wrzesień 2005.

  1. monika_pk

    monika_pk Gość

    dziewczyny mam dylemat...czy mozna w ciazy farbowac włosy? juz nie moge na siebie patrzec....mam czarne odrosty o koncówki brązowe...brrrrrr...strach patrzec w lustro....
     
  2. ANIK78

    ANIK78 Marzec 2006 i Luty 2009

    Monia ja bym nie radziła, bo wszystkie moje koleżanki mi zabroniły... Ponoć farbowanie ma wpływ na maleństwo.
     
  3. reklama
  4. monika.g

    monika.g Fanka BB :)

    Tez tak slyszalam, ale moja kolezanka nie moze zyc bez fryzjera i ciagle zmienia kolory pasemek. Doslownie co 3-4 tyg. Robila tak przez cala ciaze,bo chyba jest od tego uzalezniona ;) Dzis ma zdrowego i slicznego Wiktorka. Ja jednak postanowilam nic nie robic z wlosami. Jakos wytrzymam.
     
  5. monika_pk

    monika_pk Gość

    hmmm....mam zaprzyjazniona fryzjerke i mówiła mi ze nie powinno sie robic trwałej w ciazy...zreszta zadna rozsadna fryzjerka nie zrobi jej ciezarnej...natomiast podobno mozna farbowac....ale wiecie co....odpuszcze sobie....po co ryzykowac...
     
  6. Mama Boo

    Mama Boo Mama Zinella i Whitmona

    Ja Wam powiem tak: na podobnym watku kiedyś pisałam, ze normalnie farbowałam na czarno (byłam w jakimś 8 tyg.) i było super.... Nieprawda :( Kolor na odrostach szybko wypłowiał i teraz mam jakieś rude (ze względu na wcześniejsz farbowanie na czerwień ) i brąz (to Mój naturalny kolor) przebłyski.... Dzidzi to prawdopodobnmie nie szkodzi, chodzi tylko o amoniak, ponieważ dużo kobiet pod "jego wpływem" mdleje, więc ważne by przy farbowaniu był ktoś z Tobą... Ja tak czy siak muszę wybrać się do fryzjera, bo wyglądam już okropnie i własnei tu mam problem - bo mam czarne włosy :( :( :( :( i nie wiem co mam z nimi zrobić czy raczej - czy wgóle mogę jeszcze coś z nimi zrobić............. Do tego mam naturalnie kręcone włosy i też jak je zetnę i rospuszczę to nie bardzo widać... Może macie jakieś pomysły ???
     
  7. ara

    ara Gość

    ja ufarbowalam...przeczytalam gdzies kiedys na jakims forum, a moze nawet i tutaj, wypowiedz lekarza, ze nei ma przeciwskazan, tak dlugo jak dasz rade zcierpiec smrod farby ;)
    moj kolor nei wyszedl zielony, a czy sie bezie dlugo trzymal...zobaczymy ;)
     
  8. azik

    azik Gość

    ja zrobiłam, sobie baleyage przed rozpoczeciem roku szkolnego i mam lepsze samopoczucie....

     
  9. pytia

    pytia Fanka BB :)

    Z farbowaniem włosów w ciąży jest tak, że nikt nie dowiódł, aby szkodziło to maleństwu, ale nikt też nie może udowodnić, że nie ma to absolutnie żadnego wpływu na dziecko. W końcu to jednak chemia. Osobiście nie sądzę, żeby jednokrotne zafarbowanie włosów w ciązy mogło mieć jakieś konsekwencje, ale co by dmuchać na zimne to się jednak powstrzymałam. Jakoś do wiosny przeżyję, tym bardziej, że mam naturalnie dość ciemne włosy i nie widać na nich odrostów.
     
  10. reklama
  11. ara

    ara Gość

    no to ja znalazlam cos takiego na innym forum :
    - farbowanie nie stanowi zagrozenia dla dziecka (dr agnieszka kruk-powolny (dziecko nr 4 kwiecien 2003)). chemia ze srodkow koloryzujacych lub plynow do ondulacji nie przenika do krwioobiegu. nalezy jedynie zwrocic uwage na to, ze zmieniony pod wplywem ciazy wlos moze szybciej zareagowac na sroek chemiczny (szybciej sie zafarbuje, szybciej skreci).
    przed wizyta u fryzjera warto zastanowic sie czy zmiana koloru jest pozadana. nie ma nic gorszego niz ciezarna, ktora pofarbuje wlosy a pozniej stresuje sie ze to zaszkodzi dziecku. jesli wiec wolisz zachowac wyjatkowa ostroznosc - lepiej nie farbuj wlosow lub stosuj srodnki naturalna (chna, basma)

     
  12. monika_pk

    monika_pk Gość

    zadzwoniłam do mojego lekarza...odradził mi ...przynajmniej teraz we wczesnej ciazy....moge pózniej,ale zaznaczył ze moge miec inny kolor włosów niz bym chciała uzyskac:)
     

Poleć forum