reklama
Forum BabyBoom.pl

Dzień dobry

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Kochani, umiera młoda mama. To koleżanka jednej z naszych moderatorek @89katia. Być może uda sie ocalić jej życie, ale (jak zawsze) potrzba na to pieniędzy. I to nie za miesiąc, nie za dwa, tylko teraz. Dorzuć się do zbiórki. Każda wpłata, nawet ta symboliczna daje jej większą nadzieję, że wróci do swoich maluszków. Dziękuję. aniaslu Poznaj Anię i jej dzieci. I podejmij decyzję.

reklama

Jakie wybrac mleko?

mag80

Fanka BB :)
Dołączył(a)
6 Styczeń 2009
Postów
559
Miasto
Gorzów Wlkp
Rozwiązania
0
Czy ktos moze mi doradzic?Moja corka do niedawna pila Bebilon AR bo bardzo ulewała.Ostatnio ulewanie minelo wiec chcialam przejsc na inne mleczko i kupilam Bebiko2R z kleikiem ryzowym.Malej bardzo smakowalo i ladnie jadla.Niestety kiedy sie skonczylo to nie moglam go juz nigdzie dostac.Jak na złość nie bylo w zadnym sklepie a jak bylo to powyzej 6 miesiąca.Kupiłam wiec Nan2R.Mała owszem pije chętnie, ale za to juz trzeci dzien nie robi kupki.Wczoraj troszke pomoglam jej kawałkiem czopka bo sie meczyla, ale nie wiem co dalej.Czy to moze byc wina mleka z tym kleikiem?Slyszalam tez ze Nan u niektorych dzieci powoduje zaparcia.Poradzcie jakie mleczko wybrac dla 5 miesiecznego dziecka.Czym sie sugerujecie wybierając mieszanke jesli dziecko jest ogolem zdrowe i nie ma alergii?
 
reklama

rozalka

Lutówkowo-sierpniowa mama
Dołączył(a)
19 Kwiecień 2007
Postów
10 598
Rozwiązania
0
Taka nagła zmiana mleczka moze powodować problemy z brzuszkiem u dzieci.Dlatego nawet producenci zalecaja stopniowa zmiane nawet z 1 na 2,czy na 3Jeżeli dzidzia dobrze tolerowała mleko,które dawałaś wcześniej,to ja bym przy nim pozostała.:tak:
Możesz podawac też mleczko bez kleika ryżowego(Bebiko 2) przeciez jak nie możesz dostać,to juz lepsze wg. mnie rozwiązanie niz zmiana firmy.:tak:
 

mag80

Fanka BB :)
Dołączył(a)
6 Styczeń 2009
Postów
559
Miasto
Gorzów Wlkp
Rozwiązania
0
Tez pomyslalam ze to zmiana mleka mogla tak wplynac.A Bebiko 2 zwykłe chcialam kupic zeby firmy nie zmieniac, ale tez jak na zlosc byly tylko powyzej 6 miesiaca.Dlatego moze tak jakos glupio kupilam.Eh
 

rapunzel

czyli roszpunka
Dołączył(a)
19 Marzec 2008
Postów
1 190
Rozwiązania
0
mag80, bebiko2R też jest po 6 miesiącu, widać trafiłaś na partię w starych opakowaniach... ja daję bebiko1 i dorzucam trochę kleiku ryżowego
 

mag80

Fanka BB :)
Dołączył(a)
6 Styczeń 2009
Postów
559
Miasto
Gorzów Wlkp
Rozwiązania
0
Mam jeszcze jedno pytanie.Udalo mi sie dostac dwa opakowania bebiko 2 po 4 miesiacu.Tego zwyklego bez kleiku.Mala bardzo dobrze toleruje to mleczko i nie chcialabym go zmieniac, ale tak jak pisze rapunzel to faktycznie sa jakies resztki partii chyba bo wszedzie jest juz po 6 miesiacu.Boje sie,ze go nigdzie moge nie dostac.I tu moje pytanko.Mala konczy 6 miesiacy 3 lutego.Czy w razie jakby mi sie nie udalo dostac potem juz tego Bebika to moge jej pare dni wczesniej podac te powyzej 6 miesiaca?Czy moze ktoras z Was sie w tym orientuje?
 

Mama Helenki

i Aniki :D
Dołączył(a)
12 Styczeń 2009
Postów
5 362
Miasto
Wawa
Rozwiązania
0
Ja bym podała bez zastanowienia, 2 tyg nie zrobią różnicy. A jeśli chodzi o nan to słyszałam o wielu dzieciach co maja po nim problem z wypróżnianiem.
 

aniam141

Wrześniowe mamy 2008
Dołączył(a)
17 Luty 2008
Postów
11 412
Miasto
Warszawa
Rozwiązania
0
Lepiej chyba iśc do lekarza niech przepisze sa specjalne zagęszczacze do mleka dla dzieci a nie eksperymentować , bo takie nagłe zmiany mleka nie sa dla dziecka dobre .. Ja kiedyś dałam na innej wodzie i mi synek kupke na rzadko zrobił a co dopiero zmieniając mleko
 

mag80

Fanka BB :)
Dołączył(a)
6 Styczeń 2009
Postów
559
Miasto
Gorzów Wlkp
Rozwiązania
0
aniam ja w sumie zagęszczacza nie potrzebuje bo mała juz nie ulewa.Moj problem polega na tym,że teraz jak na zlosc nie moge dostac tego mleka ktore zaczelam jej dawac po Ar kiedy ulewanie sie skończylo.Stąd zmiany.Jakis deficyt na te mieszanki powyzej 4 miesiąca jest.Wszystko powyzej 6.Albo początkowe.A przeciez skoro zaczełam juz dawac jej następne czyli te po 4 miesiącu to nie będę nagle dawac takiego ktore jest od urodzenia.Zobacze.Narazie dwa opakowania Bebiko2 mam.Jak potem nie dostane to najwyzej bede juz dawac te Bebiko po 6 miesiącu.Te pare dni wczesniej chyba faktycznie nie zaszkodzi.
 

blond_20

Czarownica
Dołączył(a)
29 Czerwiec 2008
Postów
5 637
Miasto
Gorzów Wlkp.
Rozwiązania
0
bo teraz pozmieniali w tych mlekach troche...bo poczatkowe bylo zawsze do 4 miesiaca a teraz jest do 6 go.wiec to co kupujesz od 4 go to stara partia tego co jest teraz od 6 go.spojrz na sklad w klepie i porownaj.to chyba pod koniec wrzesnia weszlo w zycie.ja czytalam o tym na stronie ktoregos z producentow.chyba na Nestle jak sie nie myle.
 
reklama

kbetina

Fanka BB :)
Dołączył(a)
21 Grudzień 2008
Postów
1 355
Miasto
Tarnów
Rozwiązania
0
ja bym spokojnie dała dziecku bebiko 2 od 6 miesiąca w takiej sytuacji

moja dzidzia wielu rzeczy próbowała zanim skończyła dany miesiąc i nic jej nie jest

nie trzeba się sztywno trzymać kalendarza, bo to by znaczyło że każde dziecko w dniu ukończenia 6 miesiąca powinni zacząć ząbkować :-)
 

Polecamy

null

Nowe wątki

reklama

Nowe pytania

Do góry