reklama

Klub mam małych alergików

Temat na forum 'Mały alergik' rozpoczęty przez agamal, 19 Luty 2008.

  1. agamal

    agamal kociara

    Niestety ostatnio dołączyłam do mam alergicznych dzieci.
    Jestem mamą Dawidka, który urodził się 28 listopada 2007 r.
    To moje pierwsze dziecko a o alergii niewiele wiem. Bo jak wiadomo walka z alergią polega na analizie błędów i podejmowaniu prób. Jakie Wy popełniłyście błędy, jakie podejmujecie próby, co udało się Wam osiągnąć???
    Postanowiłam założyć ten wątek, aby wpisywały się do niego mamy alergików, które chętnie będą dzieliły się swoimi doświadczeniami, ciekawostkami na temat alergii u swoich pociech (odżywianie, pielęgnacja, objawy, lecznie itd).
    Napewno z ich rad skorzysta wiele mniej doświadczonych mam. Ja mimo krótkiego macierzyńskiego stażu już nabyłam pewne doświadczenia, dużo czytam i też chętnie podzielę się tym co wiem.
    Tak więc proszę o wpisywanie się dziewczyn, które
    zawsze i wszędzie podzielą się swoimi radami na temat walki z alergią, podadzą swoje gg, na którym także od czasu do czasu będą dyżurować.
    Ja jako pierwsza staję do szeregu, moje gg 1221235.;-);-);-);-)
     
  2. agnieszka272

    agnieszka272 Zaangażowana w BB

    agamal, witaj. Ja również jestem mamą małego alergika. Synek ma na imię Dawidek a alergię wykryliśmy ok 10 miesiąca życia. Metodą eliminacji doszłam do tego że synek ma alergię na gluten pszenny i kakao. Jeśli zje któryś z tych produktów dostaje uczulenie na policzkach, takie czerwone suche plamy. Smaruję mu buźkę kremem kremem Oilatum Soft, podaję mu Calcium i Clemastin. Stosujemy dietę więc te uczulenia nie pojawiają się często, ale teraz niepokoi mnie coś innego. Synek dostał uczulenie na brzuszku, wygląda ono całkiem inaczej niż to na policzkach (są to czerwone krosteczki)i nie mam pojęcia od czego to uczulenie. Leki przepisane przez pediatrę nie pomagają. W poniedziałek idę prywatnie do dermatologa, może on coś pomoże....Pozdrawiam:):):)
     
  3. reklama
  4. kasia@28

    kasia@28 Zaangażowana w BB

    Witajcie chętnie do Was dołącze.Ja niestety wiem co to alergia zmagam się z nią osobiście bo jestem alergikiem od dzieciństwa:wściekła/y:A moje maleństwo córeczka Patrycja 1,5 roku odziedziczyła po mnie to cholerstwo:angry:Niestety córeczka ma AZS więc musze bardzo uważać na to co je bo tak naprawde to te wszystkie lekarstwa za dużo nie pomagają:no:Pozdrawiam na dzisiaj kończę postaram się opowiedzieć Wam więcej następną razą:tak:moje gg to:4541558
     
  5. RENIFER_24

    RENIFER_24 M-X'07, W-IX'09

    witam sie i ja... my tez mamy azs, ale czego dotyczy alergia, to jeszcze nie wiemy, bo testy z krwi mamy za 1,5 miesiąca...

    na pewno bede czesto odwiedzac ten wątek!!
     
  6. agnieszka272

    agnieszka272 Zaangażowana w BB

    Nawet nie wiedziałam że takim małym dzieciom robią jakieś testy. Kiedyś pytalam o to naszego pediatrę, to powiedział że dopiero jak dziecko skończy trzy latka. I jak tu wierzyć lekarzom?
    Renifer, a wy test robicie państwowo czy prywatnie?
    Pozdrawiam
     
  7. atfk

    atfk MAMA DO KWADRATU

    witam;-)
    ja tez sie dołączam ;-).Mój Filipek ma skazę białkową praktycznie od urodzenia:-(.Teraz skończyliśmy robić testy alergiczne.Walczymy z AZS:szok:.
     
  8. agamal

    agamal kociara

    Dziewczyny powiedzcie, czy gdy stosujecie dietę eliminacyjną (oczywiście przy karmieniu dziecka piersią) wysypka ginie??????????? Bo ja stosuję dość rygorystyczną dietę a na twarzy synka i tak jest wysypka. Co to znaczy, że cos go uczula, czy ta wysypka nie zniknie aż skaza ustapi?????????????????????
     
  9. atfk

    atfk MAMA DO KWADRATU

    wiesz ta alergia to straszne dziadostwo:wściekła/y: i jak sie nam już wydaje,ze jest lepiej to zazwyczaj znowu sie pojawiają jakieś ślady...
    ja myślę,ze samą dietka niestety tym razem nie "wyleczysz" synka..dietka owszem pomoże żeby sie ten stan zapalny na buźce nie zaostrzył,ale nie obejdzie sie bez jakiejś pomocy-kremu czy maści.Jeśli nie byłaś u lekarza to radze sie wybrać jeśli cię to niepokoi,w aptece bez recepty na pewno tez coś kupisz,jakieś kosmetyki do nawilżania podrażnionej skóry polecam serie EMOLIUM.
     
  10. reklama
  11. agamal

    agamal kociara

    U lekarza juz byłam i to niejednego i każdy mówi coś innego. Oszaleć można:szok::szok::szok::szok:. Odpowiednie kosmetyki oczywiście też stosuje u synka.
     
  12. tolena

    tolena Zaciekawiona BB

    tez jestem mama alergika. na szczescie tomek ma alergie jedynie na pylki kwitnocych roslin, szczegolnie na trawe. objawy sa takie ze synek w okolicach konc maja zaczyna mocno kichac. pozatym drapie go w gardle i szczypie w oczy.
    [FONT=&quot]nie jest to nic ciezkiefo dla zdrowia ale moze naprawde uprzykryc zycie…[/FONT]
     

Poleć forum