reklama

Kogo nosimy pod seruchem? Chlopca czy dziewczynke?

Temat na forum 'Dzieci urodzone w sierpniu 2006r.' rozpoczęty przez silunia, 2 Luty 2006.

  1. silunia

    silunia mama Zuzu

    No dobra dziewczyny , na innych watkach taki temat jest wiec nie mozemy byc gorsze ;D
    Napiszmy swoje przeczucia , a z czasem malenstwo sie ujawni kim jest ;D
    wiec u mnie narazie zero przeczuc , moja mama i tesciowa przekonane sa ze to chlopiec , a mojemu G. snilo sie ze to bezie dziewczynka ;D
    tak naprawde sie nie moge doczekac ujawnienia sie malucha ;D
     
  2. Jotemka

    Jotemka Fanka BB :)

    A wiec tak... Z Marcinkiem wiedzialam, czulam ze chlopak od dnia zrobienia testu. Dostawalam furii jak ktos mowil ze dziewczynka. Mimo, ze bylo widac na usg nie chcielismy wiedziec ale w 34 tc sama pobieglam na dodatkowe usg bo chcialam wiedziec co kupowac :laugh:. Z Karolcia czulam, ze to nie bedzie chlopak tzn. nie mialam tej pewnosci co z Marcinkiem mimo, ze chcialam chlopaka. W 22 tc sie wyjasnilo - Karolcia jak sie patrzy. A teraz nie wiem, mam mieszane uczucia. Na poczatku pomyslalam: chlopak a teraz sklaniam sie ku dziewczynce. Okaze sie pewnie w srodkowm usg - jak sie odsloni.
     
  3. reklama
  4. silunia

    silunia mama Zuzu

    My dzisiaj idziemy na wizyte do gina i na usg !!! juz nie moge sie doczekac ;D pewnie nic a nic nie bedzie widac ale oczywiscie ie zamieszkam zapytac
    zastanawialam sie tez czy w sobote nie pojsc na usg 4D , juz sie wstepnie umowilam, myslicie ze na tym konkretnym bedzie cokolwiek widac
    ja poprostu sie nie moge doczekac by do brzusia mowic po imieniu ;D
     
  5. Jotemka

    Jotemka Fanka BB :)

    A ja mam usg 13 lutego. Tez nie moge sie doczekac.... Ccialabym zobaczyc te raczki, noki, wiedziec ze z faldem karkowym jest wszystko w porzadku.
     
  6. karoo-kp

    karoo-kp Mama Jagodzianki

    Nie mam pojecia co to bedzie, ale nieodmiennie jak sie nie kontroluje mowie "on", poza tym moj maz obsesyjnie chce miec chlopca i nie przyjmuje do wiadomosci ewentualnej dziewczynki, a zreszta zawsze marzyl mi sie chlopiec na poczatek. No i smaki tez mam zdecydowanie na chlopaka :D
    Ale co bedzie, to bedzie, na pewno jak juz bede wiedziala, to dam Wam znac :D
     
  7. silunia

    silunia mama Zuzu

    karoo to mam nadzieje , ze sie nie zawiedzie jesli bedzie cudna dziewuszka , moje smaki to chyba raczej na dziewczynke wskazuja ,a z kilku testow na forum bb , takich raczej dla zabawy wynika ze bedzie chlopak , ale juz nie dlugo jeszcze kilka tygodni a moze wszystie juz wtedy bedziemy wiedziec ;D
     
  8. karoo-kp

    karoo-kp Mama Jagodzianki

    Ehh, silunia, co bedzie to bedzie!! Ja wiem, ze moje kochanie to sie ucieszy niezaleznie od tego, czy bedzie chlop czy dziewcze!! A macie juz imiona?? Ja tylko dla chlopca... Aleksander Grzegorz :D
     
  9. K@si@

    K@si@ Sierpniowa mama'06 Fan(ka)

    A mi się wydaje, że będzie dziewczynka. Mój mąż z początku bardzo chciał chłopca, ale po filmie "Tylko mnie kochaj" stwierdził, że właściwie to chce już dziewczynkę.

    Jak byłam na ostatnim usg to rozmawiałam na ten temat z lekarzem, zaczeliśmy się przyglądać i powiedział, że możliwe, że będzie dziewczynka. Teraz idę do niego pod koniec lutego, to już będzie 18 tydzień, więc mam nadzieję, że się dowiem.

    Chciałabym już wiedzieć bo tylko dlatego wstrzymuję się z kupowaniem ciuszków.

    Ale najważniejsze, żeby lekarz mi powiedział, że jest wszystko ok.
     
  10. reklama
  11. silunia

    silunia mama Zuzu

    My bylismy wczoraj u gina , dzidzia zdrowa , w sam raz duza , serducho ok i tylko czekac do nastepnej , zrobil mi kilka sonogramow , na jednym jest pupcia od dolu , taka sliczna okraglutka i moj G. po tym obrazie stwierdzil ze to chyba dziewczynka bo nic tam nie zwiska , na to gin ze jeszcze trudno powiedziec ale moze juz sie uda w przyszlym miesiacu jak pojdziemy na 4D ;D
    fajnie byloby miec mala niunie ;D
     
  12. alo79

    alo79 Zaciekawiona BB

    12tc.Cześć dziewczyny, muszę Wam powiedzieć, że byłam we wtorek na usg prenatalnym. To jest takie bardzo czułe usg, które wykrywa ewentualne wady.
    No wiec moja dzidzi jest zdrowiutka. Po raz pierwszy widzieliśmy ją na usg. Wrażenia niesamowite. Nie mam wogóle brzucha, a jednak w środku taki dzidziuś. Skakał, ruszał rękami i nogami. cudo.
    No ale Pani doktor powiedziała nam płeć na 80%. Więc my już wiemy, że to dziewczynka. hihi.
    Wy pewnie juz dawno widziałyście swoje dzidzie, ale dla mnie to było ogromne przeżycie.
    Do tej pory nie miałam żadnych objawów ciąży, wiec czasem wątpiłam czy wogóle jestem w ciąży. To jest moja pierwsza ciąża, więc wszystko przeżywam chyba bardziej.
    Pozdrowienia i buziaczki ;D
     

Poleć forum