reklama

Kręcimy hula hop i chudniemy - daje cuda

Temat na forum 'Diety, diety' rozpoczęty przez Natella, 10 Październik 2009.

  1. Natella

    Natella Majowe mamy'09

    Zapraszam wszystkich do wspólnego kręcenia i zapisywania wyników - razem zawsze weselej. Hula Hop jest świetne - działa super na talię, oponkę, bioderka...

    to jak.. - przyjmiecie nowy wątek..?

    Można zacząć kręcić każdego dnia! nie więcej niż 20 min do 2 razy dziennie.Od razu zaznaczam,ze zwykłe lekkie hula hop dla dzieci nic nie da,jezeli chcemy spalic tluszcz i uelastycznic skore -hula hop musi wazyc od 1,5 do 2 kg z masujacymi wypustkami czyli np HULA HOP ANIONOWE.

    Ja juz zaczelam krecic ,po miesiacu ubylo mi w talii 5 cm oraz 3 kg brzuszek wyraznie mniej wisi,zaznaczam,ze jestem do 2 ciazach i moim celem jest talia osy hihi :)plaski brzuszek.
    Aby byly efekty trzeba krecic regularnie,moje hula hop wazy 2 kg,krecic takim koleczkiem trzeba tak:
    1-3 min przez pierwszy tydzien
    3-5 min przez nastepny tydzien
    5-10 min w trzecim tygodniu
    potem stopniowe zwiekszac by dojsc do 20 min ( nie wiecej niz 20 min )krecenia do 2 razy dziennie- nie wiecej niz 2 razy!!!
    I teraz wyjasniam dlaczego nalezy stopniowo zwiekszac czas krecennia,dzieje sie tak,iz kolo jest ciezkie z wypustkami i jezeli rozpoczniemy krecic od razy 20 mi to pojawia sie olbrzymie siniaki,otarcia lub krwiaki na skorze ( skora nie jest jeszcze do tego przystosowana )
    Jezeli bedziemy krecic stopniowo to przyzwyczaimy sie do tego i nie doprowadzimy do siniakow.Rowniez jednak na poczatku maga sie pojawic male siniaczki to wtedy nalezy zrobic 3 dni przerwy i dalej stopniowo zwiekszac.
    i najlepiej na poczatku krecic nie na golej skorze.
    Odkrylam ze to swietny sposob gdyz ogolnie jestem leniuszkiem i np robienie brzuszkow bylo dla mnie meczace i poprostu nie chcialo mi sie ich robic.A koleczkuem krece i czuje brzuszek i posladki jak sie napinaja i dziala bo spodnie coraz luzniejsze.
    Ja krece sluchajac przy okazji muzyczki badzogladajac serial :) i czas przyjemnie plynie
    Wazym elementem jest rowniez racjonalne odzywianie sie-
    Nie jem slodyczy,zero cukru.Jezeli juz to ciemny chlebek tylko na sniadanie,warzywa,owoce z umiarem bo zawiaraja rowniez cukier,rybka i indyk na parze,kefirek,soki warzywne.
    Dzien rozpoczynam od szklanki goracej wody z wycisnietym sokiem z polowy cytryny,po 30 min wypijam duza szklanke wody z 2 lyzeczkami mielonego lnu ( SIEMIE LNIANE)po 30 min rozpoczynam sniadanie
    Przed rozpoczecien nowego stylu odzywiania oczyscilam organizm z wszelkich zaieczyszczen,zlogow w jelitach i na dzien dobry mialam 3 kg mniej ( ale zaznaczam ze w wiekszosci ubyly to kg w postaci wody,kamieni kalowych itd)
    Mi sie udalo i widze ze waga leci w dol:) takze sie ciesze z tego powodu.Wczesniej myslalam ze np karmic piersia schudne ale nie udalo sie wiec postanowilam po zakonczeniu karmienia rozpoczac ten moj schemat.
    UDA SIE I WAM KOCHANE !!!!! :)


    Ktoś jest chętny do wspólnego zakręcenia?[​IMG]
    Gorąco Wam polecam, wystarczy kilkanaście minut dziennie. Nie wymaga to specjalnego wysiłku, a jest przy tym mnóstwo zabawy :) Ja kręciłam jednocześnie oglądając telewizję. Hula-hoop obija się o boczki, jednocześnie je masując. Zasada jest jedna - im cięższe kółko - tym lepiej. Do dzieła!


     
  2. iza813

    iza813 mama Szymka i Samuela

    a co jesli hula hop opada z brzucha i trzeba je co chwile podnosic?????????
    Jestna to jakas rada????

    I gdzie mozna nabyc ten specjalny hula hop?
     
    Ostatnia edycja: 10 Październik 2009
  3. reklama
  4. Mati&Mela

    Mati&Mela Zaciekawiona BB

    No właśnie ja na ten pomysł wpadłam jakiś czas temu,ale niestety zapał szybko uciekł:zawstydzona/y:Co chwilę musiałam się po to koło schylać , bo nie "naumiałam" się kręcenia:-(A i nie wspmne jaki ubaw mięli w domu:tak:śmiali się w głos:-D
     
  5. iza813

    iza813 mama Szymka i Samuela

    doda jeszcze ze na allegro mozna kupic takie specjalne hula hop ale one waza mniej niz 1kg,a tutaj kolezanka wspomniala ze taka zabawka ma wazyc od 1.5 kg do 2kg......
     
  6. Natella

    Natella Majowe mamy'09

  7. Natella

    Natella Majowe mamy'09

  8. ostraszka

    ostraszka kwietniowa mama

    Szkoda tylko ze taki drogii :-(
     
  9. Natella

    Natella Majowe mamy'09

    chyba nikt nie chce ze mna krecic :( ehhh
    Ja ostatnio opuscilam sie z tym kreceniem ale mysle ze moj zapal nadal bedzie sie mnie trzymac :)
    Pozdrawiam Wszystkie Mamusie
     
  10. reklama
  11. joasiek1977

    joasiek1977 Mamusia Oleńki :)

    Moj zapal opadl dokladnie z tych powodow :-( Hula hop czeka w kacie az coreczka podrosnie.. a szkoda... kiedys krecic umialam :-(I z autopsji kolezanki z forum wiem ze dziala niezle na talie... pozdrawiam!
     
  12. RENIFER_24

    RENIFER_24 M-X'07, W-IX'09

    ja po pierwszej ciązy kręciłam hula hopem - tym dużym z marketu dla dzieci... ;-):-)
    i tez brzuszek mi ładnie zszedł :tak:i jaką talię miałam! :happy2:
    zaczynalam równiez stopniowo, bo gdy sie kreci pare minut bez żadnej kondycji, to człowiek tak szybko sie meczy, ze musi przestac... :cool:

    teraz jestem świeżo po połogu, wiec mam zamiar odczekac jeszcze z 2-3 tygodnie i mogę sie przyłączyc do kręcenia :tak::-)
     

Poleć forum