reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Krwiak w ciąży

Werkaxxx

Zaciekawiona BB
Dołączył(a)
30 Maj 2022
Postów
30
Witam , w zeszłym tygodniu tj. 24.05 dowiedziałam się że jestem w 5 tc ciąży lekarza poinformował mnie że widoczny na USG jest krwiak . W sobotę miałam lekkie brązowe plamienie które ustało dziś znów trochę mi poleciało również było takie brązowe jest lepkie . Wizytę mam jutro czy mogę zaczekać z tym czy powinnam jechać do szpitala ? Z góry dziękuję za pomoc .
 
reklama
Witam , w zeszłym tygodniu tj. 24.05 dowiedziałam się że jestem w 5 tc ciąży lekarza poinformował mnie że widoczny na USG jest krwiak . W sobotę miałam lekkie brązowe plamienie które ustało dziś znów trochę mi poleciało również było takie brązowe jest lepkie . Wizytę mam jutro czy mogę zaczekać z tym czy powinnam jechać do szpitala ? Z góry dziękuję za pomoc .
Ja będąc w 6 tyg i 5 dniu ciąży wylądowałam w szpitalu z plamieniami żywej krwi i brunatnej.
Od razu rano jak zauważyłam na bieliźnie plamienia spakowałam torbę na szpital I razem z mężem pojechaliśmy.
Okazało się że jest cecha odklejania się kosmówki jak zapytałam się lekarza jaka jest tego przyczyna powiedział że być może był krwiak i on pękł I pociągnął kosmowke z sobą. Ale tego już nie było widać na usg tego krwiaka.
Leżałam ponad tydzień czasu w szpitalu brałam masę leków i dużo leżałam.