reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Nauczycielka w ciąży

Dołączył(a)
16 Grudzień 2018
Postów
1
Witam,
jestem nauczycielką kontraktową z umową o pracę na czas nieokreślony i przydzielonym wychowawstwem (grupa "0"). Jestem w 9 tygodniu ciąży. Dodam, iż stwierdzono u mnie cukrzycę ciążową, niedoczynność tarczycy i astmę. Mój pracodawca nalega abym już do końca ciąży pozostała na zwolnieniu. W rozmowie telefonicznej poinformowała mnie, że jeśli już będę na zwolnieniu do końca to wychowawstwo przekaże mojej zmienniczce (która teraz go nie posiada). Czy to oznacza, że mnie wychowawstwo zostanie zabrane, czyli zostanę pozbawiona dodatku za wychowawstwo, a w efekcie będę dostawać mniejsze pieniądze? Będę wdzięczna za pomoc...
 
reklama
Podstawa wymiaru zasiłku chorobowego to pensja z ostatnich 12 przepracowanych miesięcy - średnia. Wydaje mi się, że to samo tyczy się nauczycieli.
 
Witam,