reklama

Nocnik

Temat na forum 'Trzylatki' rozpoczęty przez beacia124, 11 Sierpień 2009.

  1. beacia124

    beacia124 Zaciekawiona BB

    Mój synek ma prawie 3,5roku siku robi normalnie na stojąco do ubikacji a kupkę nadal do nocnika, kupowaliśmy już kilka różnych nakładek na sedes żeby nauczył się normalnie załatwiać na ubikacji ale on nie chce wogóle na to usiąść. Trochę wstyd że takie dłuże dziecko załatwia się jeszcze na nocnik ale nie wiem jak go przekonać. Próbowaliśmy nawet schować nocnik ale wtedy były krzyki i popuszczał do majtek.

    Proszę o jakieś rady, będę bardzo wdzięczna!:tak:

    Pozdrawiam
     
  2. toola

    toola Fanka BB :)

    ojej nie mam pojecia, a probowaliscie u kogos np babci czy cioci gdzie nie ma nocnika? moze sprobujcie nagradzac ze jak zrobi na sedes to dostanie naklejke na karteczke a jak uzbiera ilestam to nagroda, my tak uczylismy wogole toalety,
    pamietam moje mlodsze kuzynki tez w wieku 3 lat sie baly duzej toalety i chcialy do nocnika ale jak przyjechaly do nas w odwiedziny gdzie go nie bylo to juz nie bylo wyjscia :tak:
     
  3. reklama
  4. beacia124

    beacia124 Zaciekawiona BB

    Raz się zdarzyło że zrobił kupkę na ubikację.
    wybraliśmy się z mężem i teściami na wycieczkę całodniową i nagle koło sklepu zachciało mu się, obok sklepu była restauracja i tam poszłam z nim żeby się załatwił i nie robił żadnego problemu żeby zrobić kupę na ubikację, a w domu wogóle nie chce usiąść.
    Boję się że jak schowam nocnik to znowu zacznie się załatwiać w majtki...:-(
     
  5. mamakubusia85

    mamakubusia85 Fanka BB :)

    A moim zdaniem nie ma co chowac nocnika, jesli chce na razie robic kupke na nocniczek to niech robi, przeciez nie ma w tym nic zlego, w koncu mamy jeszcze male dzieci! Moj Kuba co prawda 3 latka konczy z a 2 mce ale zalatwia sie tam gdzie chce, raz na nocnik a raz do kibelka. Jak jestesmy u znajomych, w sklepie czy w ogole na dworze to spokojnie siusia na trawke czy do kibelka, kupke tez nie raz zrobil na powietrzu.:-p Zostaw malemu nocnik, niech sam zadecyduje gdzie chce, pewnie w krotce sam zrezygnuje na rzecz doroslej toalety.
     
  6. dotmar3

    dotmar3 szczęśliwa Dotinka

    Witam.Po pierwsze nie trzeba stresować dzieciaka ubikacją:-),mój Niki koszmarnie bał się dziury:szok:.Ale kupiliśmy nakładkę specjalną na muszlę,jest stabilna więc mały nie boi się że spadnie,lub wpadnie;-).No i pomocny stał się też mały taborecik pod nogi.Dziecko boi się,gdy nie czuje gruntu pod nogami.Teraz nocnik jest schowany i dumnie korzystamy z kibelka:-D:-)
     
  7. kaderka

    kaderka Gość

    BECIA 124 nie ma mocnych na to, musisz przeczekać aż mały sam zdecyduje, że będzie się załatwiał jak "dorosły" do ubikacji. Ja miałam taki sam przypadek. Pojechaliśmy do mojej rodziny i nie wzięliśmy nocnika (Staś miał tak samo trzy i pół roku) i przez 4 dni nie zrobił kupy. Widać było, że chce, że wstrzymuje, a na ubikację nie zrobił. Dopiero jak zobaczył nocnik to chyba z 4 razy po kolei robił kupkę. Ale po tym incydencie minęło chyba miesiąc i sam doszedł do wniosku, że jest już dużym facetem, spakował nocnik do reklamówki i powiedział, że oddamy dla jakiejś małej dzidzi. I od tamtej pory nocnik zniknął z łazienki, a Staś pięknie załatwia się na ubikację. Tak więc musisz uzbroić się w cierpliwośc i pozwolić synkowi samemu dojrzeć do tej decyzji. POWODZENIA:tak::tak:
     
  8. Muminka

    Muminka Podwojna mamusia

    Tak jakinne mamy uwarzam ze nietrzeba ponaglac malca. Moj Filip sam zdecydowal kiedy porzegna sie z nocnikiem i dzieki temu obie strony mialy mniej stresu! Mial trzy latka jak pierwszy raz zrobil kupkedo toalety i potem jakos tak coraz czesciej i po miesiac spakowalismy nocnik i powiedzielismy bay bay! Dodam tez ze mojega synka nigdy nieuczylismy siusiania na stojaco i szybko poznal ta wielka toalete z ogromna dziura :-) moze tez dlatego niemial takiego stracha siedac nanim nawet jesli chce kupke i zajmuje to wiecej czasu. No ale najwarzniejsze ze to nic zlego robic kupke do nocnika wiec lepiej dac dziecku swobode i tylko czasem napomknac ze do toalety do duze chlopaki robia!
     
  9. panova

    panova Zaciekawiona BB

    nie wiem czy to taki wstyd. u nas mala ma 3 lata i robi raczej do nocnika. ma tez nakladke i czasem chce siadac. mysle ze to musi samo przyjsc. ale faktycznie warto probowac poza domem namowic malucha, u babci czy u cioci.
     
  10. reklama
  11. beacia124

    beacia124 Zaciekawiona BB

    Mój synuś chyba w końcu dorósł do decyzji gdzie robić kupę... 2 dni temu biegnie do ubikacji i mówi że chce kupę ale zaraz wyszedł i poprosił żeby dać mu nakładkę na ubikację (była wsadzona do szafy) bo on chce kupę na ubikacji zrobić :-) Ależ jestem z niego dumna że sam zaczął się upominać o nakładkę i teraz nocnik w końcu może iść w odstawkę:-)

    Dzięki dziewczyny za rady żeby poczekać aż mały sam się na to zdecyduje...poskutkowało

    Pozdrawiam
     
  12. sma85&06

    sma85&06 Fanka BB :)

    julia chetnie kozysta z doroslej toalety, ale zauwazylam ze nieraz nie zrobi kupki do konca i za jakis czas znow wola. wydaje mi sie ze przyczyna tkwi w zwisajacych nozkach. siedzac na nocniku ma stopy oparte, a kolanka wysoko. jak dorosly siedzi na sedesie to tez ma stopy oparte..
     

Poleć forum