reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

reklama

o tym co nas gryzie,raduje ...czyli pogaduchy o wszystkim i o niczym!!!

szmina

mamusia Emilki i Filipka
Dołączył(a)
12 Październik 2006
Postów
3 210
Miasto
Dortmund,Niemcy
Rozwiązania
0
witam kwietnioweczki!!! na poczatku super wiadomosc moja kolezanka o 23.23 urodzila duzego:szok: bo wazy az 4400 i mierzy 55cm slicznego zdrowego synka z bujna czarna czupryna PoGRATULUJMY jej sukcesu!!!
ANIU CIESZYMY SIE RAZEM Z TOBA!!!
 
reklama

szmina

mamusia Emilki i Filipka
Dołączył(a)
12 Październik 2006
Postów
3 210
Miasto
Dortmund,Niemcy
Rozwiązania
0
hmmm a tak wlasciwie to mam maly dylemat:no: idzie zima a ja mam problem zeby zapiac sie w mojej kurtce.Bylam na zakupach i nic nie kupilam bo nie wiem czy kupowac kurtke o 2 rozmiary wieksza czy co miesiac nowa?A jak u was z ciuszkami?Ja nie chcialabym nosic ogggromnych ciuchow i wygladac jak wieloryb:rofl2: Chce byc ladna, atrakcyjna przyszla mamusia. Poradzcie cos!!!
 

wiki.25

mama kochanych brojków
Dołączył(a)
12 Listopad 2005
Postów
3 046
Miasto
Trójmiasto :)
Rozwiązania
0
szmina ja w pierwszej ciazy wygladalam jaki maly wielorybek..teraz mam swoj plaszczyk zimowy z przed ciazy i jeszcze sie zapinam i mam troszke miejsca :-) ;-) na jeszcze 2 m-ce :-D choc wiadomo ze przed ciaza on mial talie a teraz mamy brzuszek ale taki slodko wygladajacy uwielbiam jak widac brzuszek w plaszcykach czy innych ubrankach :-)

a wogole to rowniez przykladam sie do GRATULACJI
 

koral

Mama Julka,Maksa i Lili.
Dołączył(a)
6 Wrzesień 2006
Postów
2 574
Miasto
Bad Neuenahr bei Bonn
Rozwiązania
0
ja rowniez lubie pokazywac brzuszek i na codzien nosze dopasowane bluzeczki.a co do kurtki narazie mieszcze sie w stara jesienna kurtke a na zime trzeba bedzie pomyslec:confused:.zreszta moze sie zmieszcze z tamtego roku bo wazylam wtedy z 15 kg wiecej.a jak nie to kupie jakis plaszczyk.
no i oczywiscie gratuluje mamusi potomka !!!
 

Mona2903

szczęśliwa mama
Dołączył(a)
16 Listopad 2006
Postów
1 396
Miasto
Kalisz
Rozwiązania
0
Hej.
Ja narazie kupiłam sobie tylko jedną parę spodni ciażowych ale jeszcze są troszkę za duże.:-)
Wziełam się na sposób i spodnie jeansowe kupiłam sobie z laykrą i takie naprawdę typowe biodrówki, fajnie leżą bo dopasowywują się pod brzuszkiem, a no i zeby nie kupywac za chwilę nowych te są tak przynajamniej o rozmiar większe (ale laykra wszystko tuszuje;-) ).
Problem bedzie chyba z kurtka ale pożyjemy zobaczymy, a sweterki to są super teraz takie za pupę z wełny i dzianiny, że fajnie się poddaja na brzuchu, a i po będą też ok.
Pozdrawiam cieplutko.
 

szmina

mamusia Emilki i Filipka
Dołączył(a)
12 Październik 2006
Postów
3 210
Miasto
Dortmund,Niemcy
Rozwiązania
0
dzieki za odzew! ze spodniami to jest chyba najmniejszy problem NIECH ZYJA BIODROWKI:-) no a co do kurtki to kuzynka obiecala pozyczyc mi swoj plaszczyk -powinen pasowac wiec bede miala problem z glowy.Nie wiem jak w Polsce ale tutaj w Niemczech ubrania typowo ciazowe sa dosyc drogie lepiej dobrze poszukac w normalnych sklepach i zawsze sie cos znajdzie .Pozdrawiam milego weekendu.
 

izaja

Zaciekawiona BB
Dołączył(a)
15 Październik 2006
Postów
41
Miasto
PL/DE
Rozwiązania
0
No wlasnie, czy nie zauwazylyscie ze firmy szyjace dla ciezarnych, strasznie winduja ceny :wściekła/y: . Spodnie to jeszcze jestem w stanie zrozumiec, bo trzeba dodatkowo wszyc pas, ale bluzki :szok: to juz masakryczne ceny.
 

szmina

mamusia Emilki i Filipka
Dołączył(a)
12 Październik 2006
Postów
3 210
Miasto
Dortmund,Niemcy
Rozwiązania
0
a dzisiaj calkiem inny temat-otoz my mamy psiaka i troche sie martwie zeby nasza dzidzia nie byla alergikiem bo teraz coraz wiecej dzzieci rodzi sie z alergia prawie na wszystko:szok: Moj mezus tez jest alergikiem ale na kurz domowy,pylki itp no i nastepny powod do niepokoju.Lekarka mowila ze to czy dzidzia bedzie uczulona mozna sprawdzic dopiero po narodzinach. Mam nadzieje ze bedzie wszystko dobrze bo nie chcialabym stanac przed dylematem-oddac komus psiaka czy nie!!!:-( Nie wyobrazam sobie zycia bez niego.Daje fotke to same zobaczycie ze nie da sie go nie kochac:-) :tak:
 
reklama

Mona2903

szczęśliwa mama
Dołączył(a)
16 Listopad 2006
Postów
1 396
Miasto
Kalisz
Rozwiązania
0
Czesc dziewczyny.
Ja tu trochę dzisiaj z innej beczki bo chodzi o to, że: w chwili obecnej wynajmujemy mieszkanko (takie sobie skromne dwa pokoiki) no i od jakiegoś czasu zastanawiamy się z mężem czy powinniśmy powiedziec właścicielce, że jestem w ciąży-co prawda nie zamierzamy tu mieszkac jak urodzę ale nigdy nic nie wiadomo (bo coś ostatnio tu u nas z mieszkaniami w normalnych cenach krucho).
No i nie wiem co robic, jak myślicie powiedziec czy nie (bo jak nas wyrzuci):-( ???
 
Autor Podobne tematy Forum Odpowiedzi Data
D Nie wiem co myslec o tym ? Potrzebuję porady 3
X Nie potrafię z tym żyć Potrzebuję porady 8
Nesia 81 Witam co o tym sądzicie ciąża czy też nie??!! Potrzebuję porady 29
A Czy na tym teście cos widać? Staramy się 5
J Czy ciąża jest możliwa w tym przypadku? Ciąża, poród, połóg 30
taka j. Jak to jest naprawdę z tym koronawirusem? Koronawirus. Pytania, odpowiedzi, wsparcie 89
S Gdybym tylko wiedziała o tym wcześniej... Potrzebuję porady 12
mimi19 Czy któraś z Was zamierza rodzić w tym Szpitalu Bielańskim w W-wie w najbliższych tygodniach ? Koronawirus. Pytania, odpowiedzi, wsparcie 0
aniaslu 365 dni, czyli naprawdę o tym marzą kobiety? Pytanie tygodnia 22
S Pomocy. O co chodzi z tym testem ciążowym? Potrzebuję porady 6
K Pękające naczynka, siniaczki pod skórne w ciąży jak z tym walczyć? Potrzebuję porady 0
D Czy to już cukrzyca ciążowa? Jest ktoś kto się na tym zna? Potrzebuję porady 26
vieblonde Kiedy ojciec dziecka nie interesuje się jego życiem. Jak sobie z tym radzicie? Pytanie tygodnia 19
U Jaka jest Waszą opinia w tym temacie? Potrzebuję porady 15
A Zbyt dobre samopoczucie i panika z tym związana... Potrzebuję porady 12
R Co z tym snem ?? Potrzebuję porady 26
Wanilia89 Co z tym mlekiem? Potrzebuję porady 5
F Zerknijcie na zdjęcie, czy w tym miesiącu sie uda ? Potrzebuję porady 7
TakaSobieJa1987 Co z tym językiem? Potrzebuję porady 5
malinowa_mamba Co wy widzicie na tym usg ?:) Potrzebuję porady 7
J W sumie to nie do końca wiem co zrobić z tym fartem... Potrzebuję porady 10
A Czy mam isc z tym do lekarza Potrzebuję porady 2
martynka999 Co o tym sadzicie? Potrzebuję porady 3
M Dziewczyny co o tym myślicie? Potrzebuję porady 34
R Co o tym myślicie? Potrzebuję porady 12
M Hej dziewczyny. Co myślicie o tym teście? Potrzebuję porady 10
E Czy sa szanse w tym cyklu? Staramy się 1
W Czy na tym teście coś widać? Staramy się 11
MasterKa Co Wy o tym myślicie? Staramy się 19
O co o tym myśleć Potrzebuję porady 34
W czy na tym teście coś widać? Potrzebuję porady 43
mamunia86 Entitis – opinie o tym probiotyku Potrzebuję porady 9
S co robicie z tym dziewczyny? Wrześniowe mamy 2018 18
aqatam Strata dziecka w 3 trymestrze - jak się z tym pogodzić? Poronienia 9
Bobo25 Badania prenatalne. Co o tym myślicie ? Potrzebuję porady 13
N Listerioza - czy ktoś o tym slyszal Staramy się 4
A co o tym myślicie ? Potrzebuję porady 18
malena100 PCOS - jak Wy sobie z tym radzicie/poradziłyście Staramy się 1708
E Co z tym wiekiem ciąży? Potrzebuję porady 18
willou Praca- co o tym myślicie? Potrzebuję porady 21
M Zaciskanie piątek. Jak to z tym jest? Rozwój i zabawy 5
martini111 Stały rytm dnia niemowlecia (u mnie 2 m-c) - istnieje? jak z tym u Was? Spanie 1
martini111 Stały rytm dnia niemowlecia (u mnie 2 m-c) - istnieje? jak z tym u Was? Rozwój i zabawy 2
K Co o tym myśleć ? Ciąża, poród, połóg 5
jagoda1331 Co o tym sądzicie? Staramy się 27
Z Boje sie i mam pytanie w związku z tym Przyszłe mamy 15
K Co z tym katarem Potrzebuję porady 1
aniaslu W tym roku Świąt nie będzie Pytanie tygodnia 25
ulenka7883 SZKOŁA RODZENIA-czyli wszystko co nam pomoże w tym wyjątkowym dniu:) Dzieci urodzone w grudniu 2014 50
M Becikowe z plusem - czy ktoś słyszał o tym pomyśle? Dzieci urodzone w grudniu 2014 18
Podobne tematy


















































Do góry