reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Pomiary temperatury, owulacja

Dołączył(a)
2 Sierpień 2023
Postów
8
Cześć,
Jestem tu nowa i staram się z mężem zajęć w ciąże od niecałego roku w tym miesiącu zaczęłam mierzyć temperaturę i nie znam się na tym do końca nie wiem czy aplikacja dobrze wyznaczyła mi owulacje. Jestem 7 dni przed dostaniem okresu i temperatura mi rośnie (przesyłam wykres), jednak zastanawiające dla mnie jest i martwi mnie to czemu cały czas boli mnie brzuch jak na okres oraz jajniki od owulacji tylko dwa dni miałam spokój a tak to codziennie go czuje do dnia dzisiejszego?
 

Załączniki

  • FA220924-13B9-46A3-934F-817BB4FFAE11.jpeg
    FA220924-13B9-46A3-934F-817BB4FFAE11.jpeg
    178,6 KB · Wyświetleń: 199
reklama
To że boli brzuch, to może być PMS - to że wcześniej nie miałaś - to nie znaczy, że w tym cyklu nie wystąpi.
Na ten moment wykres wygląda ok. Przewidywania co do czasu @ pokrywają się z wykresem, więc cykl powinien być standardowy. Jeśli temperatura spadnie, to przyjdzie @. 16 wyższych temperatur od owu wróży ciążę.
 
Z wykresu wynika, że jesteś 7dpo (jeśli są zachowane wszystkie zasady prawidłowego mierzenia temperatury), a na ten czas przypada szczyt progesteronu czyli zupełnie normalne jest to, że temperatura rośnie.
Dopiero po 16 wyższych temperaturach można zacząć przypuszczać ciążę (to nie znaczy, że na bank ona będzie), ale na pewno wcześniej zrobisz test albo po prostu dostaniesz miesiączkę.