reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Masa kreatywności, czyli Farma Świeżości!

    Wskakuj na Farmę Świeżości i sprawdź propozycje dla dzieci 3-10 l. Jasne, że wskakuję.

    Nie zapomnijcie wziąć udział w konkursie Netto: Zdobądź nagrody!

reklama

Prezenty na mikołajki i święta

dorkaw29

Początkująca w BB
Dołączył(a)
18 Sierpień 2006
Postów
15
Witam.
Zbliżają się mikołajki.Moja Natalka skończyła roczek.I nie mam pomysłu co jej kupić na prezent.Wybór jest ogromny, trudno się zdecydować.Może wy mi coś polecicie,co u was sie sprawdziło.Nie chcę jej kupić czegoś co za chwilę wyląduje na strychu lub koszu.
 
reklama

potworek.pl

Potworkowa Mama :)
Dołączył(a)
29 Marzec 2006
Postów
6 550
Miasto
Brzeg
Według mnie najlepsze są różnego rodzaju zabawki edukacyjne, np. Uczona słuchaweczka lub Szczeniaczek Uczniaczek z Fisher Price :tak:.Wprawdzie jeszcze tego nie mamy, ale mojego brata córka miała i byli baaaardzo zadowoleni, tzn.mała była zadowolona.
Albo garnuszek na klocuszek, też Fisher Price, świetna zabawka :tak:.
Na roczek Oliwka dostanie konika na biegunach, ponoć to też bardzo dobra zabawka dla dzieci (no, oczywiście, wiedząc jaka jest ich wyobraźnia, trzeba pilnowac ;-)).
A może jakieś fajne sanki??
 

alinka

Fanka BB :)
Dołączył(a)
28 Grudzień 2006
Postów
436
Miasto
Kruszewnia
Jeśli chodzi o bujaczki to ja polecam taki 2w1 bujak i jeżdzik po zdjeciu biegunów maluch się odpych nóżkami, moja córka takiego ma i jest z niego zadowolona, to jedna z nielicznych zabawek które nie leżą w kącie.
nasz konik dodatkowo ma dzwięk rzenie i tentent kopyt, także to jest dodatkowa atrakcja.
 

potworek.pl

Potworkowa Mama :)
Dołączył(a)
29 Marzec 2006
Postów
6 550
Miasto
Brzeg
MamaAntosia, też mi się strasznie podoba to centrum edukacyjne, ale moja córcia to raczej łobuziak i niszczyciel, więc na razie odpuszczam, jak się trochę uspokoi to na pewno jej coś takiego sprezentuję.Chociaż, kto wie...W końcu rodzinka też będzie chciała coś na Mikołaja lub Gwiazdkę kupić :sorry:.
Co do konia na biegunach, to nasze szczęście ma dostać takiego zwykłego, na biegunach, ale właśnie z rżeniem, machaniem ogonem i czymś tam jeszcze :baffled:.
 

Dagac23

Zaciekawiona BB
Dołączył(a)
25 Październik 2007
Postów
46
moze mi doradzicie co mozna kupic 2 mies dzidzi moze macie jakies sprawdzone zabawki czy taki lezaczek- bujaczek sie sprawdzi??????/bo tani to on nie jest ok 300 zl-400 zl / ???????????:-);-):tak::sorry2:
 

potworek.pl

Potworkowa Mama :)
Dołączył(a)
29 Marzec 2006
Postów
6 550
Miasto
Brzeg
Bujaczek to fajna sprawa, przydatna rzecz :tak:.Z tym, że jak tak patrzę na allegro to nawet te zbajerzone kosztują ok.200 zł, więc tak z ciekawości zapytam, jaki chciałabyś kupić, że taki drogi (300-400zł)??
U nas sprawdził się taki najzwyklejszy, bez wibracji i melodyjek (choć taki też mieliśmy).A te zwykłe kosztują do 100 zł.Później jak Oliwka zaczęła jeść nowe żarełko to przez jakiś czas służył jako krzesełko do karmienia (miał płynnie regulowane oparcie), także służył nam dobrych kilka miesięcy :tak:
Według mnie to dobry pomysł, ale może poszukaj czegoś tańszego :confused: niż 300-400 zł
 
reklama

justynka1

Mamusia Antoniusia
Dołączył(a)
28 Sierpień 2007
Postów
2 705
ja tez uwazam,ze te wibracje wcale nie sa niezbedne.ja mialam zwykly i to dosc dlugo,antek nawet na nim sypial czesto
 
Do góry