reklama

Przebudzanie z płaczem w nocy

Temat na forum 'Spanie' rozpoczęty przez Aga1983, 26 Wrzesień 2007.

  1. Aga1983

    Aga1983 Fanka BB :)

    Cześć Dziewczyny! Powiedzcie mi proszę czy to możliwe żeby takie małe dziecko jak moja Karolinka nie potrzebowało prawie wcale spać? Dzisiaj w nocy spała tylko godzinke między 2 a 3. A tak to cały czas chciała jeść, ullewało jej się a ona dalej jadła i tak w kółko. Myślałam już że oszaleję. I oczywiście tylko cycuś. jak chcę podaćc butelkę czy cycusia to wpada tylko w histerię i za nic nie pociągnie. Więc chyba nie jest głodna. Teraz śpi mi na rękach ale pewnie jak ją odłożę to się obudzi:no: Martwi mnie to jej spanie.Przecież powinna dużo spać a ona nie lubi. Aha dodam że jeszcze cały czas by leżała na brzuszku z głową w górze. Może tak jej się to spodobało że nie ma czasu na spanie? Poradżcie mi coś proszę. Pozdrawiam
     
  2. rozalka

    rozalka Lutówkowo-sierpniowa mama

    Tak malutkie dziecko regeneruje siły nawet po krótkiej drzemce.Pewnie często przysypia przy jedzeniu i w ten sposób się wysypia.U nas poskutkowało budzenie śpioszka przy jedzeniu.łaskotaliśmy pod bródką,by mały najadł się porządnie za jednym razem.Wtwdy spał po jedzonku trochę dłużej.:tak:
    A jeżeli chodzi o ulewanie,to ja co jakiś czas podnosiłam małego do odbicia,bo jadł łapczywie.
     
  3. reklama
  4. kasia_z

    kasia_z Grudniówka 06 Wrzesniowe mamy'08

    U mnie tak strasznie ulewał, że w sumie jadł-ulewał-jadł - ulewał-spał i tego snu tez nie było za wiele, ale jednak dośc dużo. Za to światem zainteresował się dopiero koło 4 m-ca.
    Mi się wydaje, że może być tak, że potrzebuje więcej snu ale ma problem z zasypianiem. W wieku 2 m-cy powinno spać ok. 14-16 godzin na dobę chyba, może nawet i więcej. Spróbuj spisać wszystkie nawet te mikre drzemki i zobacz ile wychodzi? A jak ze spacerami? Na spacerach śpi? A jak ze smoczkiem? Dajesz? Czasem dzieci maja tak silną potrzebę ssania, że nie śpią tylko jedzą w kółko żeby possać, a potem problem ze snem od przejedzenia i ulewanie... Smoczek wtedy pomaga, można wybrać taki np Tommy Tippee - który się wyciąga i cofa naśladując ruch brodawki, żeby nie zaburzać karmienia piersią.
     
  5. Aga1983

    Aga1983 Fanka BB :)

    Właśnie ja wiem że ona ulewa z przejedzenia ale nie mogę nic zrobić bo cumla za nic w świecie nie wezmie. Chyba z milion rzay już próbowałam ją nim oszukać ale nic z tego nie wychodzi. oo razu wie co się stało i wrzeszczy jakby ją ktoś kroił. No przy cycu to trochę śpi no ale jak próbuję ją zostawić nawet na moment to od razu się budzi i od nowa to samo. Mnie dzisiaj chyba głowa pęknie bo godzina spania to nawet dla mnie za mało. I jeszcze dzisiaj idziemy do lekarza. Może coś mi doradzi[chociaż nie wiele mogę się po lekarce spodziewać]:no:
     
  6. kasia_z

    kasia_z Grudniówka 06 Wrzesniowe mamy'08

    Ja bym próbowała te smoczki generalnie do upadłego, może inne kształty, może te co się wyciągają załapie? U mnie na początku też miał smoczkowstręt, ale po 2 tyg się przyzwyczaił i był spokój. ..
     
  7. majandra

    majandra Mamusia Maciusia 17/08/07

    A moze malej jest za zimno lub za cieplo:confused: Ja usypiam swojego synka zawijajac go bardzo ciasno w kocyk,tak ze nawet raczki nie wystaja i wlaczam suszarke. Spi po 5 minutach nawet do 2 godzin.:tak:
     
  8. agakr2

    agakr2 Aktywna w BB

    Mój Oskarek miał mały kryzys w wieku dwóch miesięcy. I podobnie jak Ty zastanawiałm się, czy to dziecko w ogóle snu nie potrzebuje...:dry: Mały prawie wcale nie spał ani w dzień ani w nocy:no:. Ucinał sobie tylko króciutkie drzemki, dosłownie po 15 minut co jakieś dwie godziny i tyle... Byłam ciut wyczerpana:-(. Na szczęście wszystko szybko jakoś samo się wyregulowało:-). Teraz moje Słonko w dzień nadal niewiele śpi, ale za to noce nie są już takie tragiczne. Budzi się co trzy-cztery godzniy na karmienie, w 10 minut się najada i śpi dalej:-). Myślę, że u Ciebie też się ureguluje.
    A co do ulewania to też to przerabiałam i nadal przerabiam, ale już w znacznie mniejszym stopniu niż na początku. I cóż... Są dwie szkoły. Większość osób każe układać dziecko pionowo do odbicia. Ja natomiast zarówno od pediatry jak i położnej usłyszałam, że mam tego nie robić, tylko od razu po jedzeniu kłaść synka na boku. Bez odbicia. Wypróbowałam oba sposoby i ten bez odbijania u mnie się sprawdził lepiej, choć wcześniej o tym nie słyszałam. Jak synka brałam pionowo, to strasznie ulewał, wręcz chlustał... Czasem miałam wrażenie, że wyleciało mu wszystko, co zjadł:szok:. A jak go odkładałam, to ulewał tylko malutkie ilości mleczka i to nie zawsze!!!
     
  9. mala-gorzatka28

    mala-gorzatka28 Fanka BB :)

    Ja od tygodnia zastanawiam sie czy moja corcia nie potrzebuje wogole snu, a moze cierpi na bezsennosc ???? :szok:
    W nocy musze powiedziec ze w nocy spi, ale w dzien czyli od 5 rano do wieczora toczy ona nieustanna walke z snem !!!!
    Jestem wykonczona- oczy jej sie zamykaja, z samotnym lezeniem nie ma mowy wiec mama musi wziasc na rece bo inaczej bedzie potezny krzyk:szok:, na reku przysypia ale gdy ja klade - z nadzieje ze sama sie przespie :-)- ona otwiera oczy i caly meksyk zaczyna sie od poczatku !!!
     
  10. reklama
  11. Kira24

    Kira24 Mamusia Adasia:)))

    Mała-gorzatka mialam tak samo:no:rozwiązałam ten problem w ten sposób że jak chce sie przespac jak Adaś spi to po prostu kłade sie z nim na moim łózku-i tak potrafimy przespac2-3 godz.ale jak mama sie wyspi i chce wstac to niestety oznacza rowniez koniec drzemki Adasia:dry:na szczescie w nocy bez problemu spi i to w swoim łóżeczku-także moge go troszke porozpieszczac i spac w dzien z nim-moze po prostu potzrebuje czuc cieplo mamusi:tak:wtedy mu dobrze:-)
     
  12. Aga1983

    Aga1983 Fanka BB :)

    Karolinka za to teraz non stop śpi[ ale na rękach oczywiście] ale to przez to że byliśmy do szczepienia. Ale się wystraszyłam nie chciała wcale cycusia. Ale dałam jej prawie na siłę i jadła. Mam nadzieję że będzie ok. Pozdrawiam
     

Poleć forum