reklama

Regulaminy

Temat na forum 'Dzieci urodzone w czerwcu 2012' rozpoczęty przez maćku, 4 Styczeń 2012.

  1. maćku

    maćku Moderator

    REGULAMIN OGÓLNY:
    1. Nowe mamy proszone są o przedstawienie się na wątku Poznajmy się.
    2. Główna dyskusja toczy się na wątku Czerwiec 2012.
    3. Nowe wątki zakładają jedynie dziewczyny z Czerwca 2012 po wcześniejszym wspólnym ustaleniu na wątku moderatorskim (aby nie zaśmiecać). Osoby z zewnątrz będziemy ignorować i usuwać ich wątki.
    4. Korzystamy z opcji edytuj, jeśli po wysłanym przed chwilą poście, chcemy go uzupełnić. Nie piszemy jednego postu pod drugim, chyba, że od napisania poprzedniego minęło 60 minut.
    5. Masz pytania??? Czegoś nie wiesz??? Pamiętaj że zawsze pomożemy:))


    REGULAMIN NASZEGO FORUM ZAMKNIĘTEGO [w tym ALBUMU]

    1. Forum zamknięte to przywilej, nie prawo.
    2. Forum zamknięte służy do wymiany naszych prywatnych wypowiedzi oraz zdjęć.Posty obraźliwe a także wulgaryzmy będą usuwane.
    3. Dostęp do forum zamkniętego mogą dostać użytkowniczki o dorobku ok. 100 konstruktywnych postów,
    piszące regularnie przez co najmniej miesiąc.
    Po spełnieniu kryteriów uzyskanie dostępu nie jest automatyczne!
    Kandydatura musi być zaakceptowana przez więszkość osób mających już status Użytkownika z dostępem.
    4. Główną zasadą jest zaufanie!
    5. W ciągu 3 dni od uzyskania dostępu do Części Zamkniętej,
    w albumie powinno znaleźć się minimum jedno zdjęcie Nowej Użytkowniczki i posty, bowiem pragniemy by wszystkie Użytkowniczki z Dostępem miały swój wkład w tę część.
    6. Osoby nieaktywne ponad 1 miesiąc, oraz takie, które nie wstawiły zdjęć, będą dostępu pozbawiane, z możliwością przywrócenia.
    7. Użytkowniczki planujące dłuższe wakacje/przeprowadzkę/przejściowe problemy z Internetem proszone są o informację.
    8. Kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć jest zabronione.
    9. Prośby o dostęp można kierować do Kasiulek_1980 lub Maćku.
    10. Naruszenie regulaminu skutkuje usunięciem z grupy Użytkowniczek z Dostępem.
    Usunięcie następuje po wcześniejszym zawiadomieniu forumowiczki na prv,
    że zostanie usunięta jeżeli w ciągu 3 dni nie zastosuje się do naruszonego punktu regulaminu.
    11. Podanie numeru telefonu w odpowiednim wątku jest dobrowolne.

    Jednocześnie zachęcam do zapoznania się z ogólnym regulaminem forum babyboom. [​IMG]
     
    Ostatnio edytowane przez moderatora: 16 Luty 2012
  2. reklama
  3. maćku

    maćku Moderator

    Mały kursik "Jak cytować kilka odpowiedzi":
    Pod postem w prawym roku masz do wybory "dodaj na bloga", "odpowiedz", "cytuj", oraz "+". Pod każdym postem, na który chcesz odp. klikasz ten plusik "+" i zaznaczy się "ptaszkiem". Jak już zaznaczysz wszystko i będziesz chciała odp. to klikasz na dole tej strony na różową tabelkę "odpowiedz na ten temat". Wtedy otworzy się okno z wszystkimi postami, które zaznaczyłaś. Gotowe [​IMG]
     

Poleć forum