reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

rozszerzanie diety po kolei....

Dołączył(a)
5 Marzec 2022
Postów
2
witam.
mam5,5miesieczngo synka karmionego piersią, chcę zacząć rozszerzanie diety ale jestem w tym "zielona" prosze o podanie w jakich godzinach powinnam karmic piersią a kiedy podawać mu dodatkowe posiłki...ile razy powinnam karmić piersią i co z posiłkami w nocy? czytam wasze forma ale juz sie pogubilam w ilosci materiału...kiedy kaszka, kiedy kleik kiedy piers....prosze o pomoc, pozdrawiam
 
reklama
Nie czytaj tego wszystkiego, na początku rozszerzanie diety to próba smaku, a nie nakarmienie dziecka. Do roku podstawa to mleko.
Ja dawałam najpierw warzywa, owoce, nie dawałam żadnych kaszek z proszku tylko zwykłe gotowałam, dodawałam do tego owoce, z czasem zaczęłam dawać mu bardziej zlozone dania, np. Risotto czy spaghetti.
Nie solilam mu niczego, ale jak miał już z 10 miesięcy to jadl to co my, nie gotowałam mu osobno.