reklama

SAME dobre wieści

Temat na forum 'Dzieci urodzone w lipcu 2008' rozpoczęty przez Izabelka, 16 Grudzień 2007.

  1. Izabelka

    Izabelka Oski i Wercia

    zakladam nowy wątek :-D
    tutaj wpisujcie wasze radosci, nie tylko zwiazane z ciaza; ale tez z życiem codziennym; jak ktos dola zlapie to zajrzy i poczyta co milego chociaz innych spotka; i moze humor sie poprawi?? :-);-):-D w kazdym dniu na pewno znajdzie sie jedna mila chwila

    mysle ze dzieki temu poznamy sie lepiej ;-)
     
  2. Izabelka

    Izabelka Oski i Wercia

    dzisiaj poratowal mnie moj tata
    niania zadzwonila ze jutro nie przyjdzie do malego, bo wyjezdza :baffled::wściekła/y::wściekła/y::wściekła/y: bym musiala wziasc urlop bezplatny; moj tata--ktory raz w zyciu zostal z malym sam na sam; SAM zaproponowal,ze sie nim zajmie bo ma wolne :-):-):-D:-D:-D:-D szok normalnie
    kocham go za to :tak::tak::tak:
     
  3. reklama
  4. Mamusiasynusia

    Mamusiasynusia Mama Mateuszka i Oleńki

    Izabelka super pomysł z tym wąteczkiem.
    Piszcie dziewczynki, piszcie - ku pokrzepieniu serc.
     
  5. dorka28

    dorka28 Mama Seby i Misi

    Ja tez jestem zdania ze dobry pomysl.
     
  6. renek

    renek Mamy lipcowe'08

    Tez mysle, ze to dobry pomysl :-)
    Ja dzis ciesze sie bo byl u nas "Mikolaj" po raz kolejny zreszta i przyniosl prezenty:-):-):-) coraz wiecej sie ich zbiera pod choinka a jutro przyjdzie do mnie polozna i da mi posluchac serduszka i juz dzis sie baaaardzo ciesze:-):-):-)
     
  7. Ewa-Krystyna

    Ewa-Krystyna Mamy lipcowe'08 30-tki , przyszłe mamusie

    to ja tez sie pochwale super wiescia ! wlasnie wrocilam od lekarza i wszystko wyglada slicznie! wysoka beta ok 82/84000 w 8tc; fasolka w srode w 8tc wygladala na 8t2d i serduszko pieknie bilo :-)... jestem przeszczesliwa :-)
     
  8. kamu

    kamu Mamy lipcowe'08

    Ewa-Krystyna a mówił Ci lekarz pomiar fasolki?Czy nie pytałaś?
     
  9. Ewa-Krystyna

    Ewa-Krystyna Mamy lipcowe'08 30-tki , przyszłe mamusie

    zapomnialam spytac z wrazenia ... ale wedlug ich tabeli wygladala na 8t2d a to bylo tydzien temu czyli dokladnie w 8tc...
     
  10. reklama
  11. Izabelka

    Izabelka Oski i Wercia

    no widzicie jak milo ;-):-D
    ciesze sie,ze wy sie cieszycie :tak:
    a ja sie ciesze,ze mam poniedzialek z glowy i zostaly mi 4 dni pracy i wolne!!!! :-D:-D:-D:-D
     
  12. renek

    renek Mamy lipcowe'08

    A ja dzis sluchalam serduszka mojej dzidzi i jestem baaardzo zadawolona bo jak ostatnio pani doktor dala nam posluchas to ledwo bylo slychac a dzis to nornalnie wolilo jak szalone:-D:-D:-D
    Zalozyla mi w koncu karte ciazy i w sobote ide na pierwsze USG i nie moge sie doczekac. Oczywiscie pochwale sie zdjeciem:-):-):-)
    A tak wogole to bardzo sie ciesze, ze jest ten rodosny watek :-)
    Dzieki Izabelka!
     

Poleć forum