reklama

spanie w nocy

Temat na forum 'Niemowlaki' rozpoczęty przez vanessa2007, 11 Lipiec 2007.

  1. vanessa2007

    vanessa2007 Zaciekawiona BB

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    czym nakarmic szescio miesieczne dziecko zeby spalo w nocy?moze ktos mi doradzi .bardzo dziekuje.pozdrawiam
     
  2. iwa791

    iwa791 Początkująca w BB

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    Witaj.Ja dawałam mleko nan od miesiąca i się najadał lepiej niż piersią.Mój synek strasznie ulewał i nie najadał się moim mlekiem także musiałam przejść na takie mleko.Możesz spróbować dodać troszkę kleiku będzie bardziej syte.Pozdrawiam.
     
  3. reklama
  4. Mozi

    Mozi MAMUŚKA BB

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    Moze sprobuj jak karmisz butelka do mleka dodac kaszki ryzowej lub dac kaszke mleczno-ryzowa.
    Ja dawalam malej mleko z kaszka ryzowa tak kolo polnocy jak szlam spac lub troche wczesniej i ladnie spala do np.5-6 i pozniej dawalam jej na spiaco jak zaczela mi marudzic,kwekac jeszcze raz butle i spala ladnie do 8
     
  5. vanessa2007

    vanessa2007 Zaciekawiona BB

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    dzieki ona je wszystko co jest dozwolone od 6 miesiaca a mimo to sie budzi i jest jakos nerwowa tez przed spaniem mam pelna glowe bo musze ja kolysac az usnie inaczej bedzie sie darla az obudzi caly blok.juz nie wiem co robie zle a co dobrze
     
  6. vanessa2007

    vanessa2007 Zaciekawiona BB

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    nie mam juz sily pcham w nia jak w kaczke a ona glodna i glodna.kaszki wszelkiego rodzaju.
     
  7. nonek

    nonek Grudniowe mamy'06 przywodca babinca w domu!

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    Dla 6 m-cznego niemowlaka jest wiele. Po pierwsze jak pisaly kolezanki, kaszki. Ryzowe lub mleczno-ryzowe. Oprocz tego polecam bardzo SINLAC. To taka powiedzmy kaszka ryzowa z chlebkiem swietojanskim. Na pewno nie uczula, bo jest glownie dla alergikow, ale nie tylko. Jest bardzo sycaca. Moja corka od 3 m-ca zycia dostaje na noc taka. Tam na opakowaniu jest napisane, aby robic na wodzie, ale ja dodatkowo robie na mleku ( wieksza jeszcze kalorycznosc). Zjada taka o 12 w nocy i spi ciegiem do 7-8. Pytalam lekarki, na pewno nie szkodzi.
    Poza tym zmienil sie sposob zywienia. Teraz kasza manna jest juz od bodajze 5 m.z. Czyli tez mozesz zaczac wprowadzac taka. Ja tez daje mojej corce od jakis dwoch m-cy na zmiane z Sinlac iem. Poniewaz Marianna jest skazowcem, manne robie na wodzie i do wystudzonej lekko dodaje dopiero mleko.(beb. pepti).
     
  8. vanessa2007

    vanessa2007 Zaciekawiona BB

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    ona jak na razie nie ma uczulen czy skazy ale za to ma ciagla sucha skore pod pachami i na brzuszku
     
  9. vanessa2007

    vanessa2007 Zaciekawiona BB

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    zastosuje sie do waszych rad i zobacze czy ta moja gwiazda da mi sie choc raz wyspac.
     
  10. reklama
  11. Karolina55

    Karolina55 Mama Gabrysia

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    To ze mala nie spi ladnie w nocy wcale nie musi zalezec od sposobu jej karmienia czy tego co jej podajesz przed snem. Mysle, ze to kwestia zlych przyzwyczajen:tak:. Polecam ksiazke do przeczytania
    Uśnij Wreszcie
    Pozdrawiam, powodzenia.
     
  12. vanessa2007

    vanessa2007 Zaciekawiona BB

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    ona robi ze mna co chce.a ja latam jak zakrecona
     

Poleć forum