reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Starania o dziecko

Natkaaa

Zaangażowana w BB
Dołączył(a)
16 Październik 2022
Postów
127
Cześć dziewczyny,
Jestem początkująca w staraniach o dziecko. Test na mocz ostatnio robiłam w poniedziałek oczywiście negatywny. 6 dni spóźnia mi się okres. Ostatni był 8 lutego. Kalendarz pokazuje domniemaną owulację 23 lutego i niby faktycznie czułam że była. Staraliśmy się we wszystkie dni płodne przed i po również.
Byłam u ginekologa jednak powiedział że nie widzi ciąży jedynie powiedział że widzi ciałko żółte w jajniku. Endometrium 10.1 cm. Kazał zrobić bete w przyszły wtorek jeśli okres się nie pojawi.
Co myślicie czy jest jeszcze jakaś szansa czy już jej nie widzicie? O objawach nawet nie wspominam bo to może być spowodowane różnymi czynnikami.
 
reklama
Tak naprawde niewiadomo, kiedy byla owulacja, wiec szanse zawsze jakies sa. Szczegolnie, ze byl seks tez po domniemanych dniach plodnych. Jesli sie owulacja przesunela to moze i trafiliscie. Beta powinna dac ci odpowiedz.
 
Cześć dziewczyny,
Jestem początkująca w staraniach o dziecko. Test na mocz ostatnio robiłam w poniedziałek oczywiście negatywny. 6 dni spóźnia mi się okres. Ostatni był 8 lutego. Kalendarz pokazuje domniemaną owulację 23 lutego i niby faktycznie czułam że była. Staraliśmy się we wszystkie dni płodne przed i po również.