reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

reklama

synek nie chce jeść obiadków ani ze słoiczków ani gotowanych

elfica

elfica
Dołączył(a)
19 Kwiecień 2007
Postów
156
Miasto
Rybnik
Rozwiązania
0
Bardzo proszę o rady. Mój synek ma teraz 8 miesięcy i 2 tygodnie. Od dawna je również słoiczki, w tej chwili już nie jest na piersi. Gotuję mu obiadki: ziemniak, indyk, marchewka i dodaję żółtko raz na kilka dni. Owszem je te obiadki ale po podaniu którejś z kolei łyżeczki ma odruch wymiotny - dzisiaj zwymiotował cały obiadek choć jadł go z chęcią :( tych obiadków ze słoiczków prawie wcale nie chce jeść jedynie to owoce ze słoiczków chętnie wcina. Może źle mu te obiadki przygotowuję??? sama nie wiem co robić bo przeciez musi jeść takie rzeczy. Synek ma skazę białkową. Bardzo proszę o rady może jakieś przepisy. Ratujcie!
Sylwia
 
reklama

Kira24

Mamusia Adasia:)))
Dołączył(a)
25 Wrzesień 2006
Postów
2 376
Miasto
Warszawa
Rozwiązania
0
Po pierwsze dziwie sie ze dziecku ze skaza białkowa juz żółtko kazali dac:szok:my mamy zaczac powoli wprowadzac dopiero po roczku-Adas ma alergie pokarmowa prawdopodobnie na białko.
Czy miksujesz zupki?Bo moje dziecko ma odruch wymiotny jak tylko jakis wiekszy kawalek mu spdnie do gardła:dry:-chociaz ma go tez po bananie zego juz kompletnie nie rozumiem:laugh2:
A moze jak wyeliminujesz żółtko bedzie lepiej.Moj Adas wlasnie wymiotuje po białku.
Chociaz niekoniecznie tu jest przyvzyna.Poczekam na twoja odpowiedz i zobczymy co dalej
 

tulipanek

Fanka BB :)
Dołączył(a)
14 Wrzesień 2007
Postów
171
Rozwiązania
0
Ja mialam to samo z moim malym i juz od zmyslow odchodzilam,bo nie wiedzialam co robic.Tez mial odruch wymiotny,czasami zjadl cala zupke i przy ostatniej lyzce zwymiotowal wszystko.Ze starszym nie mialam tego i nie wiedzialam co robic.
Zaczelam sadzac go z nami przy stole i po woli dawalam to co my jemy.Na poczatku nie chcial ale po paru dniach widzac ze my jemy,sam zaczal dziobek otwierac.Po prostu przestalam specjalnie dla niego gotowac ,wiadomo ze na poczatku jadl malo,ale po 2 tygodniach bylo lepiej i dzisiaj majac rok,je naprawde wszystko,nawet oliwki je.
Musisz uzbroic sie w cierpliwosc,dawac chrupki i biszkopty zeby nauczyl zie ladnie zuc i bedzie ok,uwierz mi.
 

Mangie

Fanka BB :)
Dołączył(a)
19 Lipiec 2007
Postów
177
Miasto
Anglia
Rozwiązania
0
Czesc Elfica, mialam podobny problem do Twojego a moze nawet i gorszy. Jednak nie martw sie z czasem przejdzie Twojemu synkowi. Na poczatku podawalam mojej malej sloiczki i tez bardzo czesto zdazalo sie, ze po ktorejs lyzce zwracala caly obiadek. Staralam sie potem wylapywac moment kiedy juz jej sie zaczynaly odruchy wymiotne i wiecej jej nie dawalam. Zauwazylam rowniez, ze czesto nic jej nie smakowalo i wymiotowala kiedy zabkowala albo byla przeziebiona. Kiedy mala miala 14 miesiecy postanowilam jej gotowac zupki (ziemniaczek, marchewka, por, kawaleczek cebulki, dynia, korzen pietruszki) - mala je uwielbiala. Ale po 2 tygodniach jedzenia moich zupek zlapala jakis wirus zaladkowy i zupelnie przestala jesc (przez 3 miesiace jadla tylko mleko i jogurty). W koncu na sile jej wepchnelam troszke zupki ze sloiczka i o dziwo zjadla (z placzem ale zjadla). Aaaa i jeszcze bardzo czesto po wypiciu calej butelki mleka zwracala fontanne. Teraz mala ma 19 miesiecy i juz nie wymiotuje. Jesli chodzi o jedzenie to nadal jest wybredna - mysle, ze to taki typ niejadka. Staraj sie synkowi dawac jedzonko do raczki zeby sam jadl.
 

miecia

Fanka BB :)
Dołączył(a)
7 Styczeń 2007
Postów
191
Miasto
Warszawa
Rozwiązania
0
Moja ma odruch wymiotny po ok 3/4 małego słoika... po prostu jak zaczyna naciągać nie daję jej więcej i odwracam uwagę. Zaczyna się śmiać i jakoś tą ostatnią łyżeczkę łyka...
 

MamaNastki

Mamusie październikowe 07
Dołączył(a)
5 Styczeń 2008
Postów
381
Miasto
Aberdeen
Rozwiązania
0
Nasza mala nie ma jeszcze pol roczku ale nie miksowalam jej nigdy jedzonka i nie zamierzam i nie gotuje oddzielnie:no:,nie bylo u nas przypadku wymiotow,moze jeszcze Elfica wydaje mi sie ze skoro ma odruch wymiotny i skaze bialkowa to na prawde nie podawaj jajeczka wogole powinno pomoc a moze indyk tez sie przyczynia do tego:sorry2:
 

Mada80

Fanka BB :)
Dołączył(a)
17 Sierpień 2006
Postów
1 371
Miasto
Czestochowa
Rozwiązania
0
To czy jedzenie miksowac i w jakim stopniu zalezy od tego ile maluszek ma zabkow.A odruch wymiotny nam rowniez sie zdarzał-trzeba tez zwrocic uwage czy dzidzia nie ma katarku albo czy nie ida jakies zabki bo to moze byc od tego.No i oczywiscie czy nie ma wiekszych kawałkow-bo takie małe dziecko jeszcze nie potrafi dokładnie pogryzc.
 

elfica

elfica
Dołączył(a)
19 Kwiecień 2007
Postów
156
Miasto
Rybnik
Rozwiązania
0
Dziękuję Wam za rady. Podejrzewam, że jednak za duzo i za szybko mu dawałam ten obiadek - dlatego zwymiotował. No i rzeczywiście jak np. w rosołku Bobovity są jakies kawałki to od razu ma odruch wymiotny. Jakoś trzeba sobie z tym poradzić.

Pozdrawiam

Sylwia
 

gagulec

wrześniowa mama 2007
Dołączył(a)
22 Marzec 2008
Postów
2 444
Miasto
lubuskie
Rozwiązania
0
U nas tez pojawił sie taki problem. Ale zobaczymy dzisiaj po obiadku, bo wydaje mi sie, ze małemu znudziły się po prostu papki:dry: Wczoraj np. wcinał jabłuszko w kawałkach, ale jak dałam starte to głowa w drugą stronę i buźka zaciśnięta na maksa:rofl2:
 
reklama

MMARTINI

:) :) :)
Dołączył(a)
15 Maj 2009
Postów
4
Miasto
UK
Rozwiązania
0
dziewczyny moja coreczka ma 8 mies i nic nie chce jesc no nic na noc mleko wypije a w dzien maxymalnie dwie lyzeczki czegos... ratunku chyba oszaleje przeciez na sile jej nie nakarnie normalnie zalamana jestem:-(
 
Autor Podobne tematy Forum Odpowiedzi Data
K Synek nie chce leżeć na brzuszku Potrzebuję porady 9
J Synek nie chce jeść Potrzebuję porady 4
M Wstręt do jedzenia u zdrowego niemowlaka? Mój synek nic nie chce jeść :( Pomocy!!! Żywienie 31
PacyŚka 15 miesięczny synek nie chce jeść nic co jest stałe Żywienie 10
zyrraffka 12 miesięczny synek nie chce jeść obiadów Żywienie dzieci - porady 5
H Synek nie chce zostac w klubie dla dzieci Trzylatki 3
SuperMama321 Mój syn nie chcę się myć bo ogląda jutubera "friza" Potrzebuję porady 9
M 13 miesięczny synek nie gryzie BB psychodietetyczka radzi mamom 9
paulista Synek 12 miesiecy nie wyproznia sie drugi dzien Potrzebuję porady 17
E Mój synek 8 miesieczny nie siedzi. Potrzebuję porady 8
emiolka24 Mój synek nie zaśnie bez smoczka :-( Spanie 45
M Mój synek jest odrzucany, a ja nie wiem jak mu pomóc... Relacje rodzinne 10
SuperMama321 Niecenzuralne gry i mój 11-letni synek. Potrzebuję porady 2
SuperMama321 Niecenzuralne gry i mój 11-letni synek! Wychowanie 1
Boksiu Miesięczny synek ma problem z brzuszkiem Potrzebuję porady 15
M Synek Potrzebuję porady 2
M Synek Potrzebuję porady 7
B Moj synek Potrzebuję porady 3
Zatroskana_mama Mój synek dziwnie się zachowuje Potrzebuję porady 41
A Synek napina się BB położna radzi mamom 10
O Pomocy. Potrzebuję porady 9
wafelrks Synek bez przerwy wisi na cycu Niemowlaki 4
K mój synek straszy inne dzieci w przedszkolu Przedszkolaki 3
E Synek,a modlitwa... Przedszkolaki 6
E Bratowa a jej synek Archiwum mam siedzących w domu 11
K 2,8 l synek wybiórczy jadłospis Żywienie dzieci - porady 6
K 16 m-czny synek i nalot na ząbkach. Zdrowe zęby - porady dentysty 7
mikusia21 problemy z laktacją 6 miesiecy synek Karmienie piersią 13
A Moj trzyletni synek strasznie krzyczy. Pomózcie! Trzylatki 7
A Moj trzyletni synek strasznie krzyczy. Pomózcie! Trzylatki 0
T Nasza mała dzidzia - synek [jakie imię?] Gratulacje 9
mamolka Będzie córcia! Będzie synek! Archiwum mam grudniowych'10 0
N Jak to jest ? Córeczka tatusia czy synek ? Relacje rodzinne 1
I zbuntowany synek Przedszkolaki 8
D mój synek dziwnie się trzęsie Zdrowie 6
mamajasia Synek bawi się wózkiem i lalkami Trzylatki 52
sylamala Mój synek się jąka??? Roczniaki i dwulatki 3
bobek07 nasz synek - Bobik :) 8.01.07 Gratulacje 5
gosiula372 Mój synek wszystko zmienił Relacje rodzinne 3
D sierpniowy synek Dzieci urodzone w sierpniu 2006r. 3
B Mój synek jest już na świecie Gratulacje 4
N mój synek cierpi na bezdech senny ! Przedszkolaki 3
J Roczne dziecko nie chce jeść Potrzebuję porady 5
Motylekkk PROLAKTYNA!!! Potrzebuję porady 40
B nie pamiętam wczorajszego dnia Potrzebuję porady 3
A Dlaczego rodzice chcą dzieci skoro ich nie stać? Potrzebuję porady 148
Nesia 81 Witam co o tym sądzicie ciąża czy też nie??!! Potrzebuję porady 29
KiniakB Czy to normalne? Nie wiem juz co robic! Potrzebuję porady 18
D Ciąża czy nie ? Staramy się 2
emma73 Niemowle nie może zrobić kupki BB położna radzi mamom 3
Podobne tematy


















































Do góry