reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

reklama

Szkoła rodzenia

dominique.p

Fanka BB :)
Dołączył(a)
27 Grudzień 2005
Postów
1 746
Rozwiązania
0
Zastanawiałyście się, a może już się zapisałyście do szkoły rodzenia? Zaglądałam do Lipcówek i niektóre z nich już chodzą na zajęcia.

U mnie, czyli w Gdyni, szkoła rodzenia jest przy szpitalu (gdzie ostatnio wylądowałam...) i zajęcia w niej kobitki rozpoczynają od 23 tc, czyli tak za 3 tygodnie około powinnam się tam zgłosić. Szkoła jest płatna (15zł od pary za jedno spotkanie), a zajęcia odbywają się 3 razy w tygodniu. Cały cykl obejmuje 24 spotkania, więc za wszystko trzeba zapłacić 360zł. Niby niedużo, ale w mojej (naszej) obecnej sytuacji finansowej to i tak jest spory wydatek (zwłaszcza, że za 360zł mogę kupić już fajne nowe łóżeczko z materacem na allegro). Dowiadywałam się o bezpłatne szkoły rodzenia w Trójmieście, ale tam już nie ma miejsc :( W najgorszym wypadku pochodzę na zajęcia "wybiórczo", czyli tylko na te najbardziej interesujące i potrzebne.
 
reklama

sandra1982

Sierpniowa mama'06 Fan(ka)
Dołączył(a)
20 Marzec 2006
Postów
8 063
Rozwiązania
0
Ja powiem Ci szczerze, ze sie jeszcze nie zastanawialam nad szkola rodzenia. Co prawda ostatnio jak bylam w szpitalu (z mama dla towarzystwa) to pielegniarka w windzie zapytala mnie czy zapisalam sie juz z mezem do szkoly rodzenia, na co tylko sie usmiechnelam :) Jak powiedzialam o tym Mojemu to stwierdzil, ze maz kuzynki byl przy porodzie i nie narzekal, wiec czemu nie :) Ale znajac nas to sie jeszcze zmieni milion razy :) Ale mysle, ze taka szkola rodzenia to fajne miejsce. Musze sie dowiedziec jak to wyglada u nas (w Bielsku-Bialej), ile kosztuje itd. Bo jak narazie jezeli chodzi o miejsce porodu, jak to sie wszystko zalatwia itd. to jestem totalnym laikiem - nic nie wiem :)
 

karoo-kp

Mama Jagodzianki
Dołączył(a)
6 Styczeń 2006
Postów
5 339
Rozwiązania
0
A ja jeszcze nie wiem, czy bede chodzic do szkoly rodzenia, jesli tak, to na pewno od mojego lekarza dostane skierowanie do bezplatnej - na platna na pewno nie bede miala pieniazkow :( Ale niestety nie bede chodzila z mezem, bo spotkania sa kolo 11 iw jednym dniu tylko o 16, a Grzesiek pracuje od 10 do 18...
 

silunia

mama Zuzu
Dołączył(a)
13 Wrzesień 2005
Postów
2 851
Miasto
Ambilly
Rozwiązania
0
u nas szkola rodzenia jest od 26 tygodnia wiec zaczynamy ja w maju ;D
oprocz zajec i wykladow mamy jeszcze basenik ;) super
caly kurs to jakies 200 zl od pary , moze ciut wiecej , juz sie nie moge doczekac , nie wyobrazam sobie mojego G. w roli wspomagacza na sali porodowe , on na widok strzykawki dostaje drgawek , bedzie smiesznie , ale sam upiera sie zeby isc wiec ;D idziemy
 

sandra1982

Sierpniowa mama'06 Fan(ka)
Dołączył(a)
20 Marzec 2006
Postów
8 063
Rozwiązania
0
Ja z Moim sprawe szkoly rodzenia jeszcze musze przedystkutowac :)) Chyba, ze bede miala cesarke to wtedy po cholere nam szkola rodzenia :) Chyba, ze tylko tak dla umilenia sobie czasu. Musze najpierw skonsultowac sie z moim lekarzem, moze cos doradzi czy warto. Ale mysle, ze to fajny czas, bo na pewno zbliza tez do siebie dwoje ludzi czekajacych na tego Maluszka.
 

dominique.p

Fanka BB :)
Dołączył(a)
27 Grudzień 2005
Postów
1 746
Rozwiązania
0
Mój P., jeśli się na tę szkołę zdecydujemy, też pewnie nie będzie mógł zawsze pojść ze mną na zajęcia, bo są od 17 do 19, a on z racji dorywczych zajęć zarobkowych często ostatnio pracuje wieczorem i w nocy. Najwyżej będę chodzić też sama albo z teściową, bo to "równa" babka i blisko mieszka, że już nie wspomnę, iż sama się rwie do tego;)
 

sandra1982

Sierpniowa mama'06 Fan(ka)
Dołączył(a)
20 Marzec 2006
Postów
8 063
Rozwiązania
0
Ja pewnie o ile tam pojde to wyladuje z moja mamuska, bo moj z racji tego, ze jest sportowcem, to pewnie bedzie mial malo czasu ze wzgledu na treningi, zawody, zgrupowania itd. (teraz ma krotka przerwe do rozpoczecia sezonu letniego), ale chetnie bym sobie jednak poszla do takiej szkoly. Zawsze jakies nowe doswiadczenie :)
Dominique, a tesciowej to tylko pozazdroscic! :)
 

karoo-kp

Mama Jagodzianki
Dołączył(a)
6 Styczeń 2006
Postów
5 339
Rozwiązania
0
W sumie taka szkola rodzenia to naprawde fajna rzecz, wielu rzeczy mozna sie dowiedziec o ciazy, dziecku, o prawidlowym dbaniu o dzidzie, o siebie w okresie pologu no i oczywiscie pomoc przy porodzie, jak oddychac, cwiczy sie miesnie Kegla - a tak w ogole, cwiczycie te miesnie?? Mi sie ostatnio zapomnialo, chociaz normalnie to czesto cwiczylam...
 

sandra1982

Sierpniowa mama'06 Fan(ka)
Dołączył(a)
20 Marzec 2006
Postów
8 063
Rozwiązania
0
Ja nie cwicze, chociaz warto :) Jakos pare razy mowilam sobie, ze w koncu moge cwiczyc i zajac sie normalnymi czynnociami, ale jakos z glowy to wypada i nic. W ogole ja jezeli chodzi o jakiekolwiek cwiczenia to jest bardzo oporna, chyba po porodzie wezme sie za siebie - bede trenowac z moim ;)
 
reklama

karoo-kp

Mama Jagodzianki
Dołączył(a)
6 Styczeń 2006
Postów
5 339
Rozwiązania
0
Wiecie co, teraz jak o tym pomyslalam dobrze, to cwicze miesnie Kegla, i to caly czas. Zazwyczaj jak siedze przy kompie. Tyle tylko, ze weszlo mi to w krew i w ogole nie zwracam uwagi juz na to :D
 
Autor Podobne tematy Forum Odpowiedzi Data
K Szkoła rodzenia w Krakowie Majowe mamy 2020 5
Charlotte21 Szkoła rodzenia - okolice Katowic Potrzebuję porady 7
Angela_kamirax Szkoła rodzenia Potrzebuję porady 0
M Szkoła rodzenia Gdańsk Styczniowe mamy 2020 2
M Szkoła rodzenia W-wa Styczniowe mamy 2020 0
Izabela12348 Szkoła rodzenia Ciąża, poród, połóg 3
AnettGrab Szkoła rodzenia. Czy koniecznie trzeba Potrzebuję porady 35
A Szkoła rodzenia, czy warto? Potrzebuję porady 10
MijaKi Szkoła rodzenia na Pradze Północ Ciąża, poród, połóg 0
An9345 Wiedza o aktywności fizycznej w ciąży Ciąża, poród, połóg 0
M Szkoła rodzenia i szpital w Warszawie Potrzebuję porady 1
L4dY-bIrd Szkoła Rodzenia - Centrum Rodzicielstwa Bliskości Wrocław 0
okasia Szkoła rodzenia Warszawa Warszawa 9
A Szkoła Rodzenia Primo Edu Wrocław Ogłoszenia - Dolny Śląsk 0
A Szkoła Rodzenia Primo Edu Ogłoszenia - Dolny Śląsk 0
N Ciąża, a szkoła rodzenia Potrzebuję porady 11
M Szkoła rodzenia Ogłoszenia - Warszawa 0
ulenka7883 SZKOŁA RODZENIA-czyli wszystko co nam pomoże w tym wyjątkowym dniu:) Dzieci urodzone w grudniu 2014 50
L4dY-bIrd Szkoła Rodzenia Joanny Paluchiewicz ( Plac Kościuszki) Ogłoszenia - Wrocław 2
mamkolor Szkoła rodzenia Przyszłe mamy 1
S Szkoła Rodzenia BabyClub i Pogotowie Laktacyjne we Włocławku Poleć szpital, lekarza, położną 0
L4dY-bIrd Szkoła Rodzenia-Natura we Wrocławiu Wrocław 1
Natuszka21 Szkoła rodzenia. Dzieci urodzone w grudniu 2013 38
D nietypowa, bezpłatna szkoła rodzenia Wrocław 0
Sun7 SZKOŁA RODZENIA - Madurowicz Łódź !!!!!!!! Poleć szpital, lekarza, położną 0
marta-l Bezpłatna szkoła rodzenia w Bydgoszczy? Bydgoszcz 7
nowe_zycie_wloclawek WŁOCŁAWEK - Szkoła Rodzenia "Nowe Życie" Mamy z różnych miejscowości 1
suzi1 Szkoła rodzenia Dzieci urodzone w maju 2012 107
J Szkoła rodzenia Archiwum listopad 2011 57
L4dY-bIrd Wrocław Szkoła Rodzenia - natura (Partynice Ołtaszyn) Ogłoszenia - Dolny Śląsk 8
Wisieńka Szkoła rodzenia Wrocław 23
Marzi55 Super szkoła rodzenia - warszawa Ogłoszenia - Warszawa 0
L4dY-bIrd Szkoła Rodzenia-Natura ( Partynice) Ogłoszenia - Wrocław 3
F Szkoła rodzenia Poleć szpital, lekarza, położną 19
KLUB MAM Szkoła rodzenia w Galway Mamy z Irlandii 0
A Akademia Mam - polska szkoła rodzenia! Mamy z Irlandii 12
malinaa Marcjańska szkoła rodzenia Archiwum mam marcowych'11 115
madziarkas Szkoła rodzenia Archiwum mam kwietniowych'11 72
R Szkoła rodzenia i usługi położnej - Trójmiasto i okolice Ogłoszenia - Trójmiasto 0
karollla_24 Polska szkoła rodzenia Mamy z Irlandii 4
poziomki Ciąża Poród rodzinny,szkoła rodzenia,szpitale-obawy i wątpliwości,za i przeciw Archiwum mam majowych'11 965
yoshe szkoła rodzenia Dzieci urodzone w czerwcu 2010 67
K Szkoła rodzenia Archiwum mam grudniowych 18
Melulu Warszawa - szkoła rodzenia Archiwum mam styczniowych 59
Sorga Szkoła Rodzenia Dzieci urodzone w czerwcu 2007 182
JustineMyMind Szkoła Rodzenia czy domowe ćwiczenia? Dzieci urodzone w marcu 2007 91
Wiśnia Szkoła rodzenia Dzieci urodzone w lutym 2007 63
K szkoła rodzenia Dzieci urodzone w styczniu 2007 245
M Przygotowanie do porodu i Szkoła rodzenia Zapiski archiwalne listopadówek 143
marzena9 Szkoła rodzenia Dzieci urodzone w czerwcu 2006r. 35

Podobne tematy

Do góry