reklama

Te małe i te duże postępy naszych maluszków – czyli chwalimy się

Temat na forum 'Dzieci urodzone w kwietniu 2011' rozpoczęty przez Marma, 13 Maj 2011.

  1. Marma

    Marma Mama Kacperka i Przemka

    Pomyślałam, że to najwyższa pora na ten wątek. Każda z nas chciał by się pochwalić co nasze szczęście już potrafi i chciała by żeby zostało to zauważone. Jest to też dobre miejsce na to aby sprawdzić czy nasze dziecko rozwija się podobnie do rówieśników.

    Zacznę od siebie. Przemo pięknie się uśmiecha do mamusi, pięknie podnosi główkę i kręci nią w każdą stronę. Ładnie skupia wzrok na rzeczach które go interesują, szczególnie w szczelinę między oparciem łóżka za którym jest okno :) Zdarza mu się również przekręcić z plecków na bok, z boku na brzuch albo z brzuszka na bok. Musi się przy tym nieźle nagimnastykować i powykręcać ale jakimś cudem mu się to udaje:tak: Próbuje dotykać rączką przedmiotów np mojej twarzy jak jest blisko. Raz udało mu się nawet złapać kota za ogon, który wiernie przy nim leży :-p
     
  2. baby_55

    baby_55 podwójna mama :)

    Nasz Adrianek usmiecha się ładnie, potrafi sam dość długo lezeć i rozglądać sie, bawi sie sam w kołysce rozwieszonymi zabaweczkami, zaczepia je rączkami, przekręca się z boczku na plecki i odwrotnie a także z brzuszka na plecki :) ładnie trzyma główkę :)
     
  3. reklama
  4. Justi83

    Justi83 Fanka BB :)

    a ja się dziwiłam, ze mój się przekręca z brzuszka na plecy:)) ale już mi lepiej i wiem, ze to realne.
    Silny jest, ładnie trzyma główke, podnosi ja wysoko leżąc na brzuszku. I skubaniec sam sobie rączką smoczek wyjmuje i jak czasem machnie to i na ziemi ląduje:-))
     
  5. nati_k

    nati_k super mama

    ja sie zaczelam po waszych postach denerwowac ze Asiunia nie przekreca sie a wczoraj po poludniu slicznie z plecow na boczek, z boczku na plecy lub brzuszek tylko z brzuszka jeszcze nie. glowke mocno trzyma, usmiecha sie, raczkami lapie mamy wlosy wrrrr nastepna
     
  6. jankesowa

    jankesowa Gracjankowa mama ;)

    Moje dziecie zaczyna sie usmiechac jak sie do niego mowi, glowke sztywno trzyma juz od urodzenia, a teraz kreci nia na wszystkie strony, lezac na brzuszku ladnie sztywno trzyma a wczoraj capnal moje okulary :-D
     
  7. mamusiaDorusia

    mamusiaDorusia Fanka BB :)

    To trochę taka licytacja-które umie więcej;-)
    a dzieci są różne i w różnym tempie się rozwijają.Mój się przekręca z boków na plecki ale z brzuszka na plecy to jeszcze nie.Główka sztywna,uśmiechy rozdaje tylko mnie,czasem do tatusia się uśmiechnie i pierwsze gu i łe już usłyszałam.Poza tym-reaguje na ton głosu i odróżnia głos mój od innych....Tyle na dziś!
     
  8. baby_55

    baby_55 podwójna mama :)

    to jest fajne, bo jeśli moje dziecię czegoś nie robi, to mogę spróbować go tego nauczyć :) a może mamusie te doświadczone będą mogly udzielić wskazówek jak maluszka uczyć pewnych rzeczy :)
     
  9. nati_k

    nati_k super mama

    baby- ja mam ksiazke "gry i zabawy z niemowlakami" fajna kasiazka wlasnie jak przy zabawie uczyc te nasze maluszki roznych rzeczy
     
  10. reklama
  11. baby_55

    baby_55 podwójna mama :)

    dzięki za poomysł :) właśnie kupiłam tą książkę na allegro :)
     
  12. mary105

    mary105 Fanka BB :)

Poleć forum