reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Testy owulacyjne są do kitu !

[QUOTE="młoda1994, post: 19705330, member: 190264][...] Także żadnej wskazówki mi nie dawaja a wręcz czasami mam ochotę je wyrzucić ale niestety nie mogę. Muszę je robić minimum 3 cykle.

Dlaczego? Jaki powód?

A powiedzcie mi. Jestem zielona w kwestii testów owulacyjnych, nigdy nie miałam w ręku, ale tak myślę, że mógłby mi teraz pomóc, sprawdzić czy wróciła płodność po ciąży.
Oczywiście rozumiem, że jeśli nie będą wychodzić, to nie znaczy, że nie, ale gdyby wychodziły, to coś bym już wiedziała i jakoś bym to powiązała z pomiarami temperatury.
Także proszę o poradę, jakie testy wybrać, marka i "model".
[/QUOTE]
zawszes stosowalam owulacyjne.. wychodziły dziwnie w cyklach zaburzonych co do hormonów ( wiadomo że jak jeden szwankuje to leci lawinowo)
teraz gdy cykle po tabsach wróciły do normy wychodzą idealnie ale.. teraz zamówiłam coś jak afrodyta na ślinę ale innej firmy po prostu tansze i zobacze jak to się sprawdza. tańsza opcja bo można korzystać wielokrotnie i nie skupia się tylko na lh;)
 
reklama
No a właśnie coś z tańszych opcji możecie polecić?
Te clear blues to nie dla mnie taki wydatek, bez wyraźnej potrzeby.
 
Sprawdź ale nie dam sobie za te testy ręki uciąć [emoji1787]
Oj widzę, że chyba tylko eBay i Amazon i to niemiecki, także koszty przesyłki mnie zabiją.