reklama
Forum BabyBoom.pl

Dzień dobry

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy twoj dwulatek nie mówi? Wmawiali ci, że z wad wymowy można wyrosnąć? Logopeda to pani od literki R? Rozmawiamy o mitach logopedycznych. Obejrzyj wywiad, nawet jeśli jesteś mamą niemowlaka

    A czy wiesz, co jest przeciwwskazaniem do szczepienia? Kto powinien zgłosić NOP i czy katarek niesie ze sobą ryzyko?Pediatra rozwieje twoje wątpliwości? Zobacz!

reklama

U lekarza - choroby, szczepienia itd. - wszystko o zdrowiu naszych maluszkow

sandra1982

Sierpniowa mama'06 Fan(ka)
Dołączył(a)
20 Marzec 2006
Postów
8 063
Rozwiązania
0
Kochane, zalaldam ten watek, bo na pewno predzej czy pozniej poruszymy taki temat.

Ja odrazu mam pytanie - moja mala od czasu do czasu kicha, ale katarku nie ma, nic jej z noska nie cieknie, idealnie pije mleczko z cyca. Czy mam sie martwic?
 
reklama

silunia

mama Zuzu
Dołączył(a)
13 Wrzesień 2005
Postów
2 851
Miasto
Ambilly
Rozwiązania
0
Sandra moja miala to samo , balam sie ze jest przeziebiona , zadzwonilam do poloznej , przyszla i powiedziala , zeby sie nie martwic bo malutka w ten sposob oczyszcza sbie nosek ale chora napewno nie jest .....a twoje mleko najlepsze dla Saruni
 

Leyna

Mama Pitera i Micha :)
Dołączył(a)
14 Luty 2006
Postów
4 231
Miasto
Poznań
Rozwiązania
0
kichanie, tak samo jak czkawka jest normalnym objawem u takich małych dzieci, więc nie ma się co martwić, chyba że dodatkowo dziecię gorączkuje.
 

sandra1982

Sierpniowa mama'06 Fan(ka)
Dołączył(a)
20 Marzec 2006
Postów
8 063
Rozwiązania
0
Dzieki dziewczyny, jestem spokojna :)
Co ja bym bez tego forum zrobila ??? ;D ;D ;D
 

sandra1982

Sierpniowa mama'06 Fan(ka)
Dołączył(a)
20 Marzec 2006
Postów
8 063
Rozwiązania
0
Kochane, mam pytanko:
po jakim czasie odpadl Waszym maluszkom kikucik pepowiny? Pod spodem bylo idealnie wygojone cialko czy lekko zaczerwienione? Bo mojej malej z jednej strony juz sie odczepil, ale widze, ze jest tam lekkie zaczerwienienie. Dezynfekuje dalej w tym miejscu tak na wszelki wypadek. Mam nadzieje, ze juz w ciagu najblizszych dni pozbedzie sie tego.
 

Rybcia_21

Fanka BB :)
Dołączył(a)
9 Listopad 2005
Postów
5 293
Miasto
Bydgoszcz Nottingham
Rozwiązania
0
Sandra1983 nie masz co sie bać,że w miejscu kikucika jest zaczerwienienie.Bo to objaw jest normalny.Goi sie i zasusza więc dalej rób spirytusem jak najczęściej.Mojej Dominisie odpadł kikucik w 12 dobie po porodzie.A jak odpadnie kikucik to jest jeszcze taka możliwość że będzie się sączyć troszke krew z pępuszka.Ale nie masz się czym martwić,bo to jest normalne z tego względu ze sie pampers ociera albo ciuszki.
 

Leyna

Mama Pitera i Micha :)
Dołączył(a)
14 Luty 2006
Postów
4 231
Miasto
Poznań
Rozwiązania
0
Piotrusiowi też odpadł na 12 dzień po porodzie :) I też pierwszego dnia po odpadnięciu pępuszek był zaczerwieniony. Położna obejrzała i powiedziała, żebym jeszcze przez co najmniej tydzień osuszała pępuszek spirytusem.
 

sandra1982

Sierpniowa mama'06 Fan(ka)
Dołączył(a)
20 Marzec 2006
Postów
8 063
Rozwiązania
0
No i odpadl jej kikucik ;D
Jeszcze w jednym miejscu zostal malenki strupek, ale mysle, ze odpadnie w ciagu najblizszych dni. W sumie nie jest az tak bardzo czerwony. Oczywiscie dalej jej osuszam, bo mi tez powiedziala polozna, zeby jeszcze to robic.
 

sandra1982

Sierpniowa mama'06 Fan(ka)
Dołączył(a)
20 Marzec 2006
Postów
8 063
Rozwiązania
0
Bylysmy dzisiaj u pediatry i Sarek w ciagu rownych 2 tygodni przybral na wadze ponad pol kilo! :)
Jak wychodzilysmy ze szpitala wazyla 2700g, a dzisiaj w pampersie i pajacyku 3400g! Ogolnie jest okazem zdrowia :)
Jestesmy juz umowione na USG bioderek, na badanie sluchu i szczepienie (biore szczepionke skojarzona - platna 120zl, ale dodatkowo jest na HiB i nie trzeba dziecka kluc kilka razy).
 
reklama

silunia

mama Zuzu
Dołączył(a)
13 Wrzesień 2005
Postów
2 851
Miasto
Ambilly
Rozwiązania
0
My kolejna wizyte mamy we wtorek i tez idziemy umowic sie na szczepienie , .....
Sandra to cudnie ze malutka tak przybiera ...olicz tylko pare gram na pampera ;D
 

Polecamy

null

null

Nowe wątki

reklama

Nowe pytania

Do góry