reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Masa kreatywności, czyli Farma Świeżości!

    Wskakuj na Farmę Świeżości i sprawdź propozycje dla dzieci 3-10 l. Jasne, że wskakuję.

    Nie zapomnijcie wziąć udział w konkursie Netto: Zdobądź nagrody!

reklama

Wyginam śmiało ciało, aby ważyć mało - Grupa Wsparcia dla Zrzucających Sadło

dominique.p

Fanka BB :)
Dołączył(a)
27 Grudzień 2005
Postów
1 746
Ponieważ na którymś z wątków zauważyłam propozycję karoo czy mady, aby założyć nowy wątek, dla tych, które chcą zrzucić zbędne kilosy, niniejszym takiż zakładam, gdyż poniewaz azaliż po wczorajszym ważeniu ze zgrozą skonstatowałam, że wcale nie chudnę, a wręcz przybieram na wadze:zawstydzona/y:
Waże, kurde, 65kg (nie ma to jak mamusine obiadki i wpieprzanie po 20-tej:eek:) przy wzroście 162 cm i wcale mnie to urody nie dodaje:no: Chcę/marzę, aby schudnać 10kg, ale jak będę ważyć 58kg, to już będę zadowolona;-) Wczoraj, w afekcie (z powodu ważenia:tak:), 30 minut jeżdziłam na rowerku treningowym, wycwiczyłam pierwszą serię Aerobicznej "6" Weidera, zrobiłam ćwiczenia pilates na pośladki, uda, przedramiona i plecy (zakwasy mam okropne). No i nie jadłam po 18 (i cała noc śniła mi sie pizza:baffled:, masakra:szok:). Mama mi właśnie przyniosła z apteki Colon Slim, błonnik, "wspomagacz" diety, który można stosować przy karmieniu piersią, bo sie nie wchłania w ogole do organizmu, a tylko usprawnia funkcjonowanie jelit i przede wszystkim pęcznieje w żołądku, hamując uczucie głodu. Dziś przetestuję i napiszę Wam, czy działa:tak:

Dobra, to tyle o mnie. Zapraszam chetne Sierpniowe Grupowiczki do udziału w rozwijaniu tego wątku:tak::tak::tak::-):-):-)
Proponuję, aby zamieszczać tu także diety, ćwiczenia oraz oczywiście hasła zagrzewające do walki z pociążowym sadłem:-D


Hasło na dziś:
Dieta i ćwiczenie zmienia w syreny walenie!!!;-):-D
 
reklama

redaktorka

MAMA BAMBOOCHA
Dołączył(a)
27 Grudzień 2005
Postów
1 813
Miasto
bartoszyce
dopisuje sie do grupy:-)

mnie przeraza, nie moja waga ale zwiotczenie miesni brzucha i mozgu, bo nic nie robie w tym kierunku:baffled:

wczoraj pedalowalam, tylko 10 min. i zadyszka straszna:baffled: zaczelam jesc z rana owsianke, dobrze,ze lubie.....zapycha mnie tak do 12 :-p

czytalam o tym "weiderze", czy od samego czytania, tez mozna dostac kaloryferka:confused::confused:;-)
 

Leyna

Mama Pitera i Micha :)
Dołączył(a)
14 Luty 2006
Postów
4 231
Miasto
Poznań
ja co prawda nie przyłączę się do grupy pragnącej zrzucić zbędne kilogramy, ale trzymam kciuki za wszystkie dziewczyny, które tego pragną i wysyłam już teraz pozytywne fluidki ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ aby się udało :-)
 

redaktorka

MAMA BAMBOOCHA
Dołączył(a)
27 Grudzień 2005
Postów
1 813
Miasto
bartoszyce
aaa zapomnialam dodac:rofl2:, ze gdzies czytalam, ze dobrze na brzuch robi takie cus: wez falde z brzucha jakbys chciala sie uszczypnac i przekrec ja raz w lewo raz w prawo i rob tak w ciagu dnia:tak: ach, jak ja uwielbiam takie trudne cwiczenia;-):-D:-D
 

silunia

mama Zuzu
Dołączył(a)
13 Wrzesień 2005
Postów
2 851
Miasto
Ambilly
ja tez sie dolanczam do grupy...moje samozaparcie zerowe , potrzebuje kopa...moze jakas diete , ale cholera mam slaba wole ...wygladam jak bym byla w conajmniej 4,5 miesiacu ciazy ....co poradzic , jak ktora ma jakis pomysl to chetnie skozystam
 

Ipanema_Girl

Yummy Mummy
Dołączył(a)
17 Grudzień 2006
Postów
446
Miasto
Warszawa
Ja podobnie jak Redaktorka,
ybednzch kg nie posiadam. Waye mniej niy pryed ciaya, a nawet mniej niy pryed slubem. Pryz wyroscie 168 waga 57. Waye tzle ile powinnam.
Goryej u mnie y ogolnzm ywiotcyeniem ciala. Jeyu, wisi wsyzstko. Pryzdalobz sie cos na ujedrnienie tego wsyzstkiego.

Takye yapisuje sie do grupz.
 
reklama

Podobne tematy

Do góry