reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Wyprawka dla dziecka na lipiec

Juliaf20

Zaciekawiona BB
Dołączył(a)
1 Wrzesień 2023
Postów
39
Dziewczyny zaczynam myśleć ile ubranek będzie mi potrzebne dla dziecka.

Termin mam na koniec lipca i nie mam pojęcia ile kupić ubranek, jakich (body, pajace itp.) i w jakich rozmiarach. Będzie to moje pierwsze dziecko i jestem w tym zielona.

Bardzo was proszę o radę ile czego kupić i w jakich rozmiarach, podzielcie się proszę swoim doświadczeniem :)
 
reklama
Ja urodziłam w lipcu pajacyk przydał mi się tylko zaraz po porodzie później tylko body bo było ciepło, miałam zakupione po 3 pary z każdego rodzaju. Noworodek strasznie szybko rośnie więc nie ma co szaleć bo nie zdążysz ubrać. Body z krótkim rękawkiem max 5 szt. Do tego cieniutka czapeczka i cieniutkie skarpetki. Moja córka na początek potrzebowała rozmiar ubranek na 56 cm. Kolejny rozmiar ubranek jaki miałam to na 62 cm i tych ubranek miałam już zdecydowanie więcej.
 
Nie do konca zgadzam się z tym szybkim rośnieciem, moj syn w 56 i 62 chodzil dlugo.
Kup po kilka sztuk, a potem zobaczysz w szpitalu. Jak zamówisz nawet w szpitalu online, to szybko dostaniesz. Zależy od dziecka. U mnie syn tak ulewał, ze czasami 7-8 bodziakow schodziło dziennie.

No i niektore dzieci po wyjściu ze szpitala marzną, nawet w srodku lata. Pajace na wszelki wypadek zawsze się przydadzą.
 
Dziewczyny zaczynam myśleć ile ubranek będzie mi potrzebne dla dziecka.