reklama

wysypka w ciazy

Temat na forum 'Ciąża, poród, połóg' rozpoczęty przez jestesaniolkiem, 22 Wrzesień 2009.

  1. jestesaniolkiem

    jestesaniolkiem Nikodemowa mama '10

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    kochane na twarzy wyszla mi wysypka.... nie wiem na co.....
    nic takiego nie jadlam ani nie bralam... jedynie ten duphaston....
    pol twarzy mam w chrostkach....
    nie wiem co robic!!!!
    a wizyte u gina ma za dwa dni....
     
  2. demsik

    demsik Fanka BB :)

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    Zaczekaj z tym na wizytę, to pewnie działanie hormonów.Mi na początku wychodziły chrostki na twarzy, teraz już lepiej, ale mam je też na dekolcie.Niby nie dużo, ale jednak.Musisz przeczekać, wyszły to i zejdą;)a może lekarz poradzi Ci jakąś pomocną maść;)
     
  3. reklama
  4. aga0411

    aga0411 szczęśliwa mama

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    ja mam ale na plecach kilka
     
  5. demsik

    demsik Fanka BB :)

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    Od razu raźniej,że człowiek nie jest odosobniony hi hi
     
  6. jestesaniolkiem

    jestesaniolkiem Nikodemowa mama '10

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    WŁAŚNIE ZACZĘŁO SWĘDZIEĆ :d....
    zaraz umrę.... z tego woda leci i to takie tyci bąbelki :(
     
  7. kbetina

    kbetina Fanka BB :)

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    ups nie fajnie, a jak swędzi to tym bardziej nie fajnie

    Mi na początku ciąży na brodzie zrobił się liszaj :eek:
    na początku wyglądało to jak opryszczka tyle że wyszła nie na ustach, ale na brodzie (lekarka mówiła że czasem tak bywa, a opryszczka w ciąży często się zdarza). Więc leczyłam to jak opryszczkę i wg zaleceń lekarki. niestety zamiast schodzić to się powiększało i szybko zrobiła mi się brzydka rana i do tego lało się z tego (jakby ropa) no i swędziało jak fix. Zadzwoniłam do mojej gin i powiedziała żeby zaraz przyjechała do niej. Obejrzała i powiedziała że to liszaj. Zastosowałyśmy Oxykort taki do oka i zeszło od w parę dni, no i przestało swędzieć. :tak:
     
  8. aga0411

    aga0411 szczęśliwa mama

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    ja myślę, że to skutek uboczynt duphastronu- bynajmniej u mnie
     
  9. demsik

    demsik Fanka BB :)

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    Tak może być.Przy wizycie skonsultujesz z lekarzem i będziesz spokojniejsza.Na pewno Ci lekarz pomoże.Pozdrawiam
     
  10. reklama
  11. jestesaniolkiem

    jestesaniolkiem Nikodemowa mama '10

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    tez mialam przed ciaza liszaja, i to podobnie wyglada, ale nie jest skupione lecz rozlane, czyli liszaj odpada.... a poza tym od czego liszaj?? szczurow nie dotykam, rece, warzywa i owoce myje.... wszsytko pelna PRO i 100% czysciuto...

    (wczesniejszy liszaj byl od psa ktorego dostalismy)......... a to cos wyszlo mi po dwoch dniach brania duphastonu...
     
  12. jestesaniolkiem

    jestesaniolkiem Nikodemowa mama '10

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    [​IMG]
    tak to wyglada.... :(((!!!
     

Poleć forum