reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Zarodek dopiero w 8+2

Dołączył(a)
15 Sierpień 2018
Postów
6
Hej,
Już od dłuższego czasu jestem pod opieką lekarza, podczas starań o dziecko przepisał mi duphaston po którym się udało.

4.09 byłam na wizycie gdzie z miesiączki wychodził 6tydzien, natomiast z usg wyszedł 4+2 (pusty pęcherzyk, ale beta super rosnie)

18.09 kolejna wizyta, z usg 6+2, ale pęcherzyk nadal pusty, kontrola za tydzień

25.09 kolejna wizyta, z usg 7+2, nadal brak zarodka, podejrzenie ciąży bezzarodkowej, odstawienie duphastonu, poronienie powinno się zacząć w ciągu tygodnia, jeśli nie to za tydzień mam przyjść po skierowanie do szpitala

02.10- dziś, przed skierowaniem lekarz powiedział, że trzeba wykonać kontrolne usg a na nim "pulsujący" zarodek, jeszcze bez dźwięku bicia serca
Oczywiście szok niesamowity, kiedy po tygodniu załamania, że jest tak a nie inaczej, wychodzi że jednak jest ciąża i się rozwija

Ale moje pytanie, czy któraś z was była w takiej sytuacji i czy ta ciąża rozwijała się prawidłowo, bo niestety mam mnóstwo obaw, związanych z ewentualnymi wadami dziecka...
Dziękuję za wszystkie odpowiedzi ;)
 
Ostatnia edycja:
reklama
Hej,
Już od dłuższego czasu jestem pod opieką lekarza, podczas starań o dziecko przepisał mi duphaston po którym się udało.

4.09 byłam na wizycie gdzie z miesiączki wychodził 6tydzien, natomiast z usg wyszedł 4+2 (pusty pęcherzyk, ale beta super rosnie)