reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Grudniowe mamy 2018

@eevciaa88 ja tez ciągle czegoś zapominam nieraz do auta właśnie 2 razy wracam bo zapominam o światłach :-D @Mamusia96 nie ciekawa sytuacja, to Twoje życie i Ty musisz podjąć poważna decyzję co zrobić z tym dalej...
 
reklama
Ja z tymi wozkami to jestem tak zielona, ze nie wiem co zrobie jak przyjdzie co do czego:( @HappyElephant czyli uzywasz fotelika do samochodu juz od poczatku? A on na ile wystarcza, kiedy trzeba zmienic jak z dzidzia sie zrobi klocus? A do wielu wozkow spacerowek mozna dokupic gondole?
 
A ja wlazlam do grupy lipcowek na fb i sobie te wszystkie porody poczttalam i dzidziusie poogladalam :) juz chce swoje...
Wrocilismy do donku,pokapalam sie, opalilam :p dobrze mi.
Teraz karkowke pieke, M sobie poszedl pograć.
Generalnie u Nas tez nie ma zabrania ia niczego, chce wypic piwo to nie mam z tym problemu, bo wiem ze i on nie ma...Chce wyjsc, to wychodzi..tylko On nie lubi ;)

A temat wozeczka, ja uzywany ale porzadny i na pewno od siebie z miasta zebym mogla obejrzec :)