reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

• Weź udział w konkursie i wygraj laktator SmartSense i wyprawkę dla mamy 💖 Kliknij Do wygrania super nagrody, które ułatwią codzienne życie rodziców.

Wygraj grę z serii Słonik Balonik dla maluszka 💖 Wchodź Zadanie jest proste. Działaj i wygrywaj

reklama

Kwietniowe mamy 2019

Dziewczyny było już o ciuszkach dla maluchów, a ja się chciałam zapytać o te dla nas. Nie mam doświadczenia, powoli muszę rozejrzeć się za czymś ciążowym, bo moje wszystkie dopasowane rzeczy robią się trochę ciasne, a dzisiaj zaczynamy 12 tydzień. Podpowiedcie co warto kupić na ten czas jesienno zimowy, żeby nie poniosło mnie czasem jak na zwykłych zakupach, a potem i tak leży. Mam sporo dzianinowych sukienek, ktore myślę się rozciągną i do nich rajstopy ale jak to jest w jeansami, legginsami i innymi wynalazkami. Ile warto sztuk wziąć?Zobacz załącznik 897801
Ja już sobie kupiłam joggersy w hm mega wygodne polecam są szare i czarne, mam też jedne czarne spodnie ale one trochę mi zjeżdżają jeszcze z brzucha więc jeśli któraś z Was lubi taki luzniejszy styl to polecam te joggersy. Ja już od miesiąca chodzę w takich spodniach bo niestety moje mnie bardzo uciskaly w pasie.

reklama