reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Lutowe 2020

@Paryżanka wózek już mam od dawna wybrany :-D na 100% będzie to bugaboo cameleon[emoji6]
a w śpiworku się zakochałam, te wkładki też cudne! [emoji4]
IMG_3863.PNG
 
Ostatnia edycja:
reklama
Oj a ja się zaczynam martwić. Pisałyście że czytacie forum lipcowe, więc też na nie weszłam, troszkę poczytałam i się przestraszyłam. Ja kompletnie nie znam się na dzieciach i na tym całym porodzie a jak pomyśle, że zostało tylko pół roku to dostaje dreszczy! Boje się że nie poradzę sobie z niczym. Na razie jest spoko bo dziecko jest w brzuchu i nic złego się nie dzieje, ale za pół roku to dziecko bedzie zdane tylko na mnie! Bardzo się ciesze że zostanę mamą ale się boje.
 
@Paryżanka ja tak przegladalam i narazie zakochana jestem w tym Junama Diamond ale dosc drogi 3 tys. Bede szukac cos w tym stylu troche tanszego, myslalam tez i bebetto no i w sumie mam duzo czasu wiec moze mi sie jeszcze zmienic. O cenie myslalam tak do 2 tys wiec mysle ze jeszcze cos znajde:) Chyba ze nic mi sie nie spodoba to kupie ten i juz :) a ten spiworek co dodalas to sliczny :) ja mam jeszcze po corce spiworek typowy na nasze skandynawskie zimy, ale takiego slodziaka tez chetnie kupie na wiosne moze:)
Screenshot_20190717-203552_Allegro.jpeg