reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

kwietniowe mamy 2020

Cześć dziewczyny,

Moje objawy to chyba bardziej brak objawów [emoji16] jedyne co to parcie na pęcherz i czasami cycki czuje, ale nie jest to uciążliwe. Gula w gardle była tylko przez weekend. Teraz tryskam energią [emoji3059]


Jestem po wizycie u lekarza z USG wyszło 6t 1d z miesiączki 6t. 4d więc nie wielka różnica ale najważniejsze bije serduszko [emoji173]

Super, że już jest serduszko [emoji173]️ i różnica faktycznie niewielka [emoji4]
 
reklama
Ja od paru dni dużo gorzej się czuję, mam okropne zawroty głowy, ciągle mi niedobrze i przez to boli mnie brzuch. Do tego mocniej zaczęłam znów plamić ale leżę twardo biorę leki i jestem dobrej myśli. Wczoraj tylko byłam u alergologa po leki na astmę bo musiał mi zmienić te które brałam dotychczas i ledwo usiedzialam...
 
Hej dziewczęta, dziś już czuje się lepiej nie mam skurczy, a jak mnie zaczął kłuć lewy cyc to aż się ucieszyłam :D W nocy co prawda słabo spałam, bolało mnie i się trochę martwiłam ale teraz jest lepiej, choć nadal krwawię. Do jutra na pewno będę leżeć, wzięłam od wczoraj luteinę dwa razy i trzymam kciuki żeby mi się udało.

Wiecie może ile czasu mniej więcej wchłania się luteina brana dopochwowo?
 
U mnie z objawów na pewno senność, codziennie koło 16-17 mam wielką ochotę na drzemkę. Mam też wrażenie, że bardziej się pocę w nocy. Żadnych nieprzyjemnych objawów i oby tak zostało. :)
 
reklama