reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Majowe mamy 2018

reklama
@Aneta.Aci niestety nie pomogę bo kompletnie nie znam się na alergicznych sprawach. Zuzia ma też suchą skore czasami ale morfologię ma dobrą. Chociaż właściwie powinnam profilaktycznie chyba jej zrobić? Jak to jest? Wy robicie swoim dzieciom co jakiś czas morf.+mocz?

@Jetkaa jesteś bardzo dzielna! Z tego co czytam to już troszeczkę u Ciebie lepiej z czego bardzo się cieszę 😘 Walcz dla dobra swojego i swojej rodziny. Jak Szymonek? Ile on już ma lat? Ściskam Cię mocno!

Ja dzisiaj jadę z Zuzią przekłuć uszka - długo się nad tym zastanawialiśmy (kilka miesięcy) i zapadła decyzja, że jej przebijamy. Oczywiście nie u kosmetyczki tylko w profesjonalnym gabinecie piercingu.

A mój synek rozwija się prawidłowo mimo SUA!🙂 W poniedziałek miałam wizytę i mieliśmy 666 g, termin 24 maja i obecnie 24+5. Wizyta w Poznaniu w szpitalu klinicznym potwierdziła, że wszystko rozwinęło się prawidłowo więc teraz modlę się żeby tylko zdrowo przybierał i żeby tak było do końca.

Pozdrawiam Was mamusie ciepło!
 
Ostatnia edycja:
Nie robię niepotrzebnie badań krwi i moczu. Do tej pory moje dziecko miało je robione 3 razy.

My czekamy z przebiciem uszu, aż córcia sama będzie mogła zdecydować, czy chce :)
 
Też długo myślałam o przebiciu uszu i właśnie że względu na to że moje dzieci mają atopową skórę to zrezygnowałam z tego pomysłu o jak że chcą to będziemy przebijać.